Translate

Isnin, 21 Jun 2010

Dengan Ini Saya Keluarkan Blog Malaysian Waves Daripada Blog Musafirlalu.

Setelah lama tidak update kerana sebab-sebab yang tidak boleh dielakkan, saya sekarang ini hanya boleh menulis dalam waktu yang terhadap sahaja. Ribuan maaf buat pelayar yang melayari blog Musafirlalu.diatas segala kesulitan anda dan terima kasih diatas doa anda semua.

Hari ini baru buka internet untuk melihat dan membaca blog-blog baik dari PR dan BN. Yang menarik perhatian saya ialah daripada blog Malaysian Waves atau nama pemiliknya Abdul Rahman Talib yang bijaksana lagi mengetahui.

Balik-balik UG atau Kerajaang Perpaduang dan ditambah pula dengan 'Geng Terengganu', itulah modal beliau dulu, kini dan selama-lamanya. Bagi pendapat beliau yang maha bijaksana itu, hanya beliau sahaja yang maha mengetahui segala-galanya.

Baliau adalah ahli PAS yang 'TULIN' dan sanggup menghadapi segala risiko diatas dasar perjuangan Islamnya. Beliau bukan seorang yang mementingkan diri sendiri dan kerana itulah beliau telah memohon jawatan CEO dari kerajaan PR Selangor.

Beliau juga sanggup menghadapi segala tindakan di mahkamah dengan menggunakan duit dari poket orang lain. Kerana itu jugalah beliau menubuhkan 'Tabung Bantuan Guaman' yang mungkin sudah mencecah puluhan ribu ringgit. Ini hanyalah anggapan saya sahaja kerana tiada maklumat yang sah berkenaan jumlah sebenar kutipan derma tersebut.

Oleh kerana saya menganggap 'Ahli PAS Tulin' ini terlalu 'Tulin', maka saya keluarkan blog beliau daripada blog saya diatas ketulinan beliau itu. Bagi anggapan saya juga, beliau lebih bahaya daripada kumpulan BPN yang terang-terangan bahaya.

Sekian terima kasih.......... Musafirlalu.  

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular