Translate

Khamis, 30 Disember 2010

Kenapa Tiada Blog Pencacai Membela Rais Yatim!!!!!

Hello Datuk Seri....... tolong cover kes saya ni....

Mana PapaGomo...... mana Parpukari....... mana Blogger Pembela Negara....... mana blogger Nadi Rakyat. Nampaknya Papa Gomo dah sembunyi dalam kain siMamat Saidi dan Parpukari pula berada dalam kain Hamidah Osman.

Kesian Rais......... dah la anak Yatim........... para blogger pencacai tiada seorang pun yang  kehadapan membelanya.Tak macam kes Ustaz Saipul.......... begitu ramai blogger Pakatan Rakyat yang membela beliau dan siap dengan hujah yang kukuh.

Di dunia siber ni bukannya susah nak tahu berita itu benar atau fitnah.......... cuuuuuukuppppp senang. Kalau puak PapaGomo, Parpukari dan yang sewaktu dengan membawa berita, maka sahlah cerita itu adalah cerita fitnah. Jika puak-puak mereka diam seribu bahasa berkaitan satu-satu isu, bermakna isu/cerita itu adalah benar.

Maka sahlah menteri tersebut adalah Rais anak Yatim dan untuk kepastian, saudara boleh ke blog Bicara Abu Nawas/Wasiat Pejung. Kita tunggu apa  yang akan dilakukan oleh Najib One Malaysia terhadap menteri kabinet dapur beliau.

Apa yang boleh kita harapkan dari seorang pemimpin yang menjadikan Che Det sebagai sifunya. Jika ikut perangai Che Det, pemimpin-pemimpin seperti inilah yang amat disukainya. Beliau tidak akan memecat menteri yang ada skandal, malah beliau akan terus mengekalkannya.

Kerana orang macam inilah yang akan mengikut segala arahan yang diberi tanpa banya soal. Orang macam ini tidak sesekali melawan tauke kerana segala rahsianya ada kat tangan. Jadi tak hairanlah jika Isa Samad dilantik sebagai pengerusi baru Felda.

Jawatan tersebut memang sesuai sangatlah dengan Isa Samad pasal Felda ada banya tunai........ joli sakanlah si Isa Samad. Dan boleh tolong cover kes bagaimana duit tunai Felda yang berbilion-bilion hilang tanpa dikesan.
Berkaitan dengan kes Rais anak Yatim, kita tunggu dan lihat bagaimana cara Najib One Malaysia akan menyelesaikannya. Apakah Rosmah terpaksa masuk campur ataupun APCO akan dipanggil untuk selesaikannya. 

Nak harap Blogger Pembela Negara dan Nadi Rakyat!!!!!!........... Hampas....... semuanya sedang bersembunyi dalam kain tuan masing-masing.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular