Translate

Selasa, 21 Disember 2010

Meh Sini Puak-Puak 'BPN' dan 'TNR'...... Tolong Tafsir Gambar Ini Pulak!!!!!!

Sebenarnya saya bukan nak letak sangat gambar kehidupan anak-anak pemimpin Umno yang bermazhabkan Ayah Pin. Cuma nak bagi tahu kat puak-puak 'Team Nadi Rakyat', inikah orang yang kamu pertahankan!!!!. 

Ini semua adalah sebagai pengesahan yang puak-puak 'Team Nadi Rakyat' atau 'Blogger Pembela Negara' sememangnya blogger upahan yang makan hasil daripada pemberian 'Bapak' Mereka (Umno).

Jika tidak...... bolehkah mereka semua berblog sepenuh masa tanpa mempamerkan iklan-iklan di blog mereka. Maka jadilah mereka semua sebagai barua-barua berbayar. 

 
View Image
View Image

View Image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNl09ZZxEcTPRWLpkRwZPdTq3pcKuBNMHttS9Yud_IJjx2oYeDMm4JMtzMzIlO60yikuONW1DOL3M3BU2sXozN2UutTpCz3DfKUpb5WtvyVn4uwAwOaIG41NyakiemaRiFdT2-U_1rQrA/s1600/Sham_3.JPG


2 ulasan:

Groom berkata...

Bak kata Raihan, Iman itu tak diwarisi...maknanya, kalau mak bapak di beriman tak semestinya anak-anak, adik beradik, sepupu-sepapat semuanya beriman. Sejarah menunjukkan bapa saudara nabi juga tidak beriman, begitu juga dengan para nabi misalnya anak dan isteri Nabi Noh,Nabi Lut dan lain-lainnya. Iman dan hidayah adalah HAK ALlah dan bukannya HAK Manusia...sedangkan Rasuluallah sendiri tidak dapat mengubah semua saudara maranya yang amat dikasihi untuk tunduk dan beriman kepada Allah S.W.T, inikan pula kita manusia biasa...iman tak jual beli, iman tidak diwarisi dan hidayah itu datang dari Allah S.W.T..bukannya dari mak bapak kita...Siapalah kita sebagai hambaNYA...

Sangkakala berkata...

gambar Hishamuddin tu dah diedit.. kalau tak suka sekalipun, jangan ikut memfitnah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular