Translate

Khamis, 23 Januari 2014

Wajib Baca : Bagaimana Sejarah Ali Napoleon Bonarparte Di Putar Belitkan.


Apabila kita mengkaji secara teliti, maka banyak di dapati fakta-fakta sejarah adalah tidak tepat dan terlalu banyak pula yang telah di selewengkan hatta terdapat hadith-hadith yang direka dan dipengaruhi oleh periwayatan Israeliyyat dan Syiah. Sejarah juga jarang dilihat dalam konteks yang benar dan sentiasa berpihak kepada yang menang atau memenangkan yang tidak menang. 

Mengambil contoh mengenai sejarah Napoleon Bonarparte dan Perancis. Majoriti rakyat Perancis pada abad ke 18 hidup miskin tetapi kerajaan hidup di dalam kemewahan. Wujud jurang yang besar di antara rakyat dengan golongan pemerintah. Freemason telah memanafaatkan peluang ini dengan mewujudkan kacau bilau dengan provokasi dan propaganda. 

Mereka yg mengawal media massa dan media cetak untuk mempengaruhi rakyat tentang keburukan sistem monarki dan pembahagian masyarakat berdasarkan kebebasan dan kesamarataan. Keadaan tegang tersebut berakhir dengan Raja Louis XVI dipenggal kepalanya di hadapan rakyat. Ini memberi erti rancangan Freemason untuk meluaskan wilayah dan pengaruh mereka terbuka luas di Perancis dan Eropah. 

Namun rencana manusia tidak mampu mengatasi ketentuan Allah S.W.T. Muncul pula seorang anak muda, Napoleon Bonarparte memimpin Perancis menentang Eropah dan Freemason yang sebenarnya. Bermula dari ini sejarah hidup Napoleon diselewengkan dari fakta-fakta asal kehidupan beliau. 

Sebenarnya Napoleon memeluk Islam secara rasminya pada tahun 1798. Nama Islam beliau ialah Ali Napoleon Bonarparte. Nama pegawai kanannya pula ialah Jeneral Abdullah Jacques Menou, berkahwin dengan wanita Mesir bernama Situ Zubaidah yang berketurunan Rasulullah S.A.W. Napoleon mengetahui syariat Islam dan beliau berhasrat menggunakan Undang-Undang Syariat di Eropah dan menghapuskan riba dalam sistem perbankan. 

Napoleon Bonarparte berkata " Saya mengharapkan masanya tidak lama lagi bagi saya menggabungkan semua pakar dan ilmuan di setiap negara dan menciptakan sebuah pemerintahan berdasarkan Al-Quran, iaitu ajaran yang benar dan membawa manusia kepada kebahagian " Prinsip-prinsip Syariah tersebut sempat dimasukkan ke dalam Civil Code Napoleon yang kemudian menjadi inspirasi kanun Perancis dan kanun negara-negara taklukan Napoleon di Eropah. 

Antara prinsipnya yang masih di guna pakai sehingga sekarang adalah semasa tragedi kemalangan maut Puteri Diana di mana para jurugambar telah di sabitkan kesalahan juga kerana tidak menolong mangsa  ketika berada di lokasi kejadian yang mana prinsip ini berasal dari hukum syariah hasil ijtihad Imam Malik. 

Kesungguhan Napoleon terhadap Islam tersebut telah menyebabkan keluarga pelopor bank terkenal bangsa Yahudi, Rothchild ( Freemason ) tidak berpuas hati terutama cadangan menghapuskan riba. 

Dengan kesepakatan seluruh Freemason dan gerak kerja halus mempengaruhi seluruh Eropah, Napoleon dan Perancis telah di perangi beberapa kali sehingga di kalahkan pada tahun 1815 di Peperangan Waterloo pimpinan Admiral Nelson.

Jika kita membaca sejarah yang ada sekarang ini sebenar kan propaganda dari Yahudi demi memburuk-burukkan beliau. Beliau dituduh sebagai bernafsu seks yang tinggi dan peminum arak yang bercita rasa tinggi. Bukan sahaja semasa beliau masih hidup difitnah tetapi selepas kematiannya pun fitnah terhadap beliau semakin diperhebat demi membalas dendam dari Zionis yang mengawal 2/3 media di dunia. 

Napoleon ditangkap dan dibuang ke Kepulauan St Helena, jajahan Britain dan beliau meninggal dunia di sana, Kematian beliau dinyatakan oleh barah usus tetapi sebenarnya beliau menjadi mangsa pembunuhan secara pelahan-lahan dengan arsenik yang mana kertas-kertas di dinding kediamannya juga mengandungi kadar arsenik yang cukup tinggi mengikut kajian terbaru sekumpulan saintis yang cuba mengungkai penyebab sebenar kematiannya. 

Beliau juga dikebumikan di pulau tersebut tetapi satu upacara perkebumian secara Kristian telah dilakukan di Les Invalides, Paris. Insyaallah kita akan mengungkai kembali 'Sejarah Yang Hilang' untuk memperbetulkan penyelewengan yang memang beragenda jahat tentang Islam. Bukan itu sahaja semua warga marhaen patut tahu tentang sejarah-sejarah 'Semenanjung Emas, Tanah Melayu, Malaya dan Malaysia yang telah diubah dan dikaji semula oleh pakar-pakar sejarah/ilmuan untuk  anak-cucu kita tidak lupa akan sejarah tanah tumpah darah mereka sebelum sejarah itu di hilangkan oleh tangan-tangan ghaib....... Wallahua'lam.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mamak munafik adalah seorang ahli freemason......kita boleh kenali die dgn buat penelitian...apa2 ucapan2nyer yg byk menyeleweng ttg agama islam......yg lebih mirip kpd agenda yahudi laknatullah......

Tanpa Nama berkata...

nak termuntah aku baca blok ni..sbg seorg islam aku tidak mudah terpesona dgn propaganda murahan.sama ada dia islam atau bukan,tidak memberi apa2 keuntungan kpd islam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular