Translate

Isnin, 9 November 2009

Blog Munafik Greenboc. (Blog 4U2C)

Aku dengar cerita dari orang sahaja yang mengatakan perempuan Islam itu berzina, maka aku pun tulislah dalam blog aku yang perempuan Islam itu telah berzina. Dalam  pada itu, aku menambahkan dan mengolahkan sikit cerita tersebut bagi nampak real  untuk pembaca aku. Sebenarnya aku tidak pernah menanya pun sumber itu shahih atau tidak.

Biasalah bagi aku seorang penulis blog yang terlaku terliurkan akan berita-berita sensasi. Rupa-rupanya setelah ramai yang membacanya dan tidak sangka pula ia menjadi isu besar. Apabila diselidik akan berita tersebut, baru aku tahu ianya adalah satu fitnah yang nyata.

Oleh kerana nak jaga air muka aku dan juga blog aku yang dah dikenali ramai, aku pun mengambil keputusan untuk menyuruh perempuan tersebut membuat penafian secara umum. Panggil pemberita ke, TV 3 ke, para blogger dan buat satu sidang akhbar.

Memandangkan sudah ramai tukang komen tentang cerita tersebut memuji akan tindakkan aku itu. Yang menghentam dan menghina perempuan tersebut, jangan katalah dengan bahasa-bahasa kesat mereka terhadap perempuan itu.

Semua yang aku lakukan semata-mata untuk menegakkan benang yang basah. Nak buat macam mana ,'telajak perahu boleh diundurkan, terlajak kata........ inilah jadinya. Apakah betul tindakkan yang aku lakukan terhadap perempuan itu?

Apa pandangan anda terhadap aku tentang isu tersebut?.Tentu kamu nak tahu siapa aku........... akulah blog greenboc.............. menulis tentang Uataz Abu Bakar Chik. Dengan mengata Ustaz Abu Bakar Chik mengherdik dan menghina Tuan Guru Nik Aziz dan menyuruh TGNA letak jawatan.

Siapakah sebenarnya GreenBoc Blogspot atau pun Briged MP Segambut, jika tidak silap akulah pasukan mereka dianggotai 12 orang. Termasuk beberapa anggota wanita.

Ni.......... aku nak habaq sikit kat hang semua, kalau nak buat berita buat secara beretika. Sahkan dulu cerita tersebut betul atau tidak. Hang ni no............ bukannya apa, kalau cakap bak Islam............. kalah ulam mamak Umno......... tapi sayang seribu kali sayang............ cek tengoklah dalam gambar geng-geng hang tu......... ada jugak yang tak tutup aurat bagi yang wanitanya. Kalau cakap bak ulama PAS bukan main berapi seminggu dua ni............ tapi akhlak................. zero.

Aku ni bukan sape-sape pun, tapi aku cukup anti dengan sesetengah blog tu, bila hit dah tinggi mula naik toncang. Tak kiralah kamu dari PKR ke, DAP ke, PAS ke, Umno ke atau BN ke, paling aku tak suka sekali bila orang buat fitnah. Kalau betul cerita tu......... lantak kamulah nak tulis berapa puluh muka surat pun, janji cerita itu cerita benar..... Nama je Islam tapi buat malu kat bukan Islam je.

Pasal tak pakai tudung................ aku tengok gambar tu, 7-8 bulan yang lepas................ tak tahulah lanie yang tak pakai tudung tu dah jadi mulimah.............. manalahlah tahu.............. aku agak-agak saja......... jadi mulai sekarang aku panggil hang..... Munafik GreenBoc.blogspot.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

briged segambut tu tak der kena mengena dengan greenboc ler,

blog briged segambut tu PKR, copy paste artikel dari greenboc.

akhirnya anda yang munafik, tak semak betul2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular