Translate

Isnin, 10 Ogos 2009

Soalan Yang Tidak Dapat Saya Siarkan Dalam Komen Pembaca.

Tentang coretan saya yang bertajuk " Apakah kamu mengira yang kamu sudah beriman, sedangkan kamu belum lagi diuji". Sememangnya banyak soalan yang saya dapat daripada pembaca tetapi saya tidak menyiarkannya kerana ada sebab-sebabnya yang terlalu sensitif. Tetapi saya ada menjawabnya secara peribadi dalam email penanya, cuma saya tidak menyiarkannya yang telah saya terangkan kepada penanya yang telah mengajukan komen dan mereka meninggalkan alamat emailnya. Yang memberi komen tetapi pengecut untuk meninggalkan alamatnya........ sorry ya.... saya tidak dapat melayan komen anda kerana perkara ini adalah terlalu peribadi, maka saya menerangkannya pun secara peribadi. Walaupun nama pena anda terlalu gah sekiranya pembaca melihatnya........ tetapi bagi saya anda seorang yang pengecut. Sekiranya anda seorang yang berani, anda pasti meninggalkan alamat email anda dan ............ Insyaallah saya akan menjawabnya melalui email anda secara peribadi. Saya bukan seorang yang pengecut kerana tidak menyiarkan komen-komen anda. Kerana saya terpaksa merahsiakannya kerana ada sebab-sebabnya yang telah saya terangkan kepada yang meninggalkan alamat emailnya.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular