Translate

Selasa, 13 April 2010

Kutipan Untuk DANA BLOGGER Pakatan Rakyat Di Parlimen Hulu Selangor

Kepada para para pendokong dan penyokong PAKATAN RAKYAT, kami bagi pihak Blogger PAKATAN RAKYAT yang akan bertugas di PRK Hulu Selangor, memohon  agar dapat saudara/saudari menghulurkan sedikit bantuan kewangan semampu yang  saudara/saudari dapat hulurkan. 



Kami dari  Blogger Pakatan Rakyat tidak mempunyai sumber kewangan yang kukuh. Jika kami mampu pasti kami tidak akan sesekali memohon bantuan dari saudara/saudari semua. 

Berilah  derma mengikut kemampuan saudara/saudari semua walau pun hanya RM 1 sahaja kerana ianya tetap akan dibalas oleh Allah s.w.t. 

Sekiranya saudara/saudari ingin menghulurkan derma, hulurkan sumbangan saudara/saudari diakaun dibawah ini :

 Mayban2u : 1580-1518-1410  (Puan Hamidah binti Ramli)
(Ibu kepada blogger Anaz (Dugong Darat)

Terima kasih kepada yang dengan ikhlas membantu/menyumbang ke Tabung Dana ini untuk Parlimen Hulu Selangor. Semoga Saudara/saudari akan sentiasa diberi Rahmatnya oleh Allah s.w.t. dalam usaha kita untung menumbangkan kerajaan yang semakin hari semakin zalim terhadap rakyat marhaen.

Marilah kita sama-sama memberi amaran kepada kerajaan Najib One Malaysia dan sekutu-sekutunya. Inilah hukuman buat Najib One Malaysia dan sekutu-sekutunya yang kita sebagai rakyat Malaysia sudah muak dengan politik 'Enam Jahanam' kamu itu. 

Lihatlah bagaimana kerosakkan yang telah kamu lakukan terhadap rakyat yang semakin tersempit dalam kehidupan dan negara pula sudah hampir muflis diatas segala salahlaku kuasa yang kamu telah lakukan. Kemanakah perginya khazanah negara yang sudah kering konyang.

Dalam keadaan saudara-saudara kami disembelih dan dibunuh dibumi Palestin, kerajaan Najib One Malaysia senang-senang mengambil Perunding Zionis untuk memberi nasihat kepada Najib One Malaysia. Maka jadilah Najib One Malaysia dan Israel sebagai kawan baik. Apakah Malaysia boleh menerima talibarut Israel untuk mentadbir negara yang menaku sebagai 'Negara Islam.

Hidup... Hidup... Hidup Islam...

Hidup... Hidup... Hidup Islam...

Hidup... Hidup... Hidup Islam...

Hancur... Hancur... Hancur Umno...

Hancur... Hancur... Hancur... BN...

Hancur... Hancur... Hancur Najib...

Hancur... Hancur... Hancur Big Mama...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular