Translate

Selasa, 10 November 2009

Doa Untuk TGNA.....

Marilah kita panjatkan doa kita agar kesihatan pemimpin kita sihat............ kalau boleh pakat-pakatlah buat solat hajat buat TGNA. Bab  tiba-tiba keluar darah ikut mulut bukan satu perkara yang boleh buat main-main.

Walau pun menurut doktor tiada apa-apa yang nak dirisaukan............... ni yang buat aku bertambah risau. usahlah kacau lagi TGNA dengan isu-isu............ Bagilah TGNA rehat.............. tolong fahamlah wahai jemaahku.

Pada perjumpaan sabtu lalu............... aku tengok bertapa letihnya TGNA semasa diatas pentas........... aku tak tahulah dengan jemaah aku ni. lepas satu-satu isu yang ditimbulkan.............. yang terbaru isu Bai'ah yang ditimbulkan oleh seorang MP kita........ tapi Alhamdulillah telah dijawab oleh sahabat Albanjari.......... tapi aku nak tambah gak sikit.

Yang tu aku akan jawab nanti pasal aku pun kurang sihat juga. Semalam jumpa Dr. Pakar......... berat berat badan nait 4 kg dalam masa 3 minggu.............. Alhusseyn............ mana teluq-teluq yang aku order tu........ nak buat ubat ni.

Apa pun kesihatan TGNA yang aku sangat-sangat bimbangkan............... Oleh itu marilah kita bersama-sama rapatkan saf............... buat solat hajat dan pakat-pakat doakan kesihatan TGNA.............. bak aku ni tak payah risau la................ ada ke......... tak ade ke.......... orang tak perasan pun............ TGNA yang didahulukan.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ya allah kamu cuba mengelirukan fakta,tahu tak itu dosa namanya.

yg mula sekali bocor rahsia ini adalah dr hassan semasa perjumpaan dgn bloggers termasuk umno dan di siarkan oleh blogger umno mahaguru58.

kenapa sampai begitu saudara ingin mempertahankan pemimpin saudara.
kami bukan bodoh untuk memahami niat kamu dalam tulisan di atas.jika benar kamu ahli PAS harap insaf atau sekurang kurangnya berlaku adil la dengan diri sendiri

musafirlalu berkata...

Salam buat saudara tanpa nama...semoga saudara dan keluarga sentiasa diberkati Allah s.w.t. Terima kasih diatas teguran tersebut kerana adakala kita sebagai makhluk mungkin terleka. Saya tidak tahu maksud saudara atau saudara tidak tahu maksud saya. Saya tidak menuduh saudara YB Zul tentan tulisan beliau itu kerana beliau menulis setelah berita tersebut telah tersebar. YB yang saya maksudkan bukannya beliau tetapi YB yang lain, yang akan saya tuliskan dalam coretan saya nanti. ... Terima kasih atas teguran tersebut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular