Translate

Selasa, 2 November 2010

Rosmah Mula Menunjuk Belangnya..... TPM Dah Jadi Tiang Lampu.

"Saya keliru, jika PM tidak sihat, bukankah sepatutnya Timbalan Perdana Menteri yang mewakili  beliau dan kerajaa, dan bukan Rosmah? Atau dia (Rosmah) pemangku PM", kata  Malik Imtiaz Sharwa seorang peguam terkenal dalam twitternya.

Semalam, Rosmah telah berucap mewakili PM di Karnival Deepavali 1Malaysia di Little India dekat Brickfield. Dalam majlis itu, Najib melalui teks ucapan yang dibacakan oleh isterinya berjanji akan membantu orang India di negara ini. 

Tanpa merasa malu, Rosmngah mula menunjuk taringnya apabila beliau memalukan TPM, Muhyiddin Yassin dengan menonjol dirinya sendiri mengantikan Najib yang kurang sihat kerana mengidap cacar dalam majlis rasmi.

Jika Pak Lah terpaksa berundur kerana menantunya KJ (menantu yang menjadi hantu), tidak mustahil Najib akan mengalami nasib yang sama. Kali ini bukan kerana menantunya, tetapi isterinya (Rosmah) sendiri. Apakah kali ini Che Det akan melakukan perkara yang sama sepertimana yang telah beliau lakukan terhadap Pak Lah.

Atau mungkin juga Che Det akan menunjukkan sikap double standardnya disebabkan anaknya, Muhkriz berada didalam kabinet Najib. Apatah lagi Najib akan merombak kabinetnya dimasa yang terdekat dengan melantik Muhkriz sebagai menteri penuh. Ini mungkin untuk mendiamkan Che Det sebagai satu ganjaran.  


PM Rosmah bersama Menteri Kanan Singapura
TPM diketepikan oleh Rosmah dalam majlis rasmi

Pakaian pun dah macam kerabat diraja.
Rosmah lebih kedepan daripada Najib


Tidak pernah berubah apabila mendahului Najib

Sebagai Ustazah memberi tazkirah kepada pengikutnya
Benarkah beliau menggunakan suntikan Botox
Siapa isteri siapa suami
Adegan yang paling beliau suka
Ingatkan selepas pulang, beliau akan berubah
Langsung tidak merasa malu
Pelakun wanita terbaik
Alhamdulillah..... dah khatan Quran
Inikah adab yang betul apabila membaca al-Quran
 
Welcome to New York to First Lady of Malaysia.
Kerajaan Malaysia terpaksa membayar beberapa juta untuk iklan ini. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular