Translate

Ahad, 28 November 2010

Takziah Buat Kakak Ipar.........

Pada jam 5.50 p.m. isteri call memberitahu tentang pemergian abang ipar (biras) di hospital besar Ipoh. Sekarang tengah bersiap untuk ke Chemor untuk membuat persiapan menerima jenazah biras (Abd Raus).

Beliau yang dimasukkan ke ICU pada dua hari lepas kerana masaalah jantung dan buah pinggang yang gagal berfungsi. Bertugas sebagai tenaga pengajar kenderaan di kem polis hutan Hulu Kinta dan berpangkat Sarjan Mejar.

Daripada hospital pantai, beliau telah dipindahkan ke ICU hospital besar Ipoh. Sewaktu melawat beliau di ICU, doktor telah memberi penerangan kepada keluarganya yang beliau berada didalam kritikal. Doktor telah menyarankan agar memberitahu keluarga untuk berkumpul kerana harapan untuk hidup hanyalah 30 % sahaja.

Semoga Allah s..w.t. mencucuri rahmat keatas beliau dan menempat beliau dikalangan orang-orang yang beriman. Isteri beliau (kakak ipar) adalah ketua wanita Umno Tanah Hitam. Kepada sesiapa yang mengenali Puan Norli Abd Rahman dan Abd Raus harap dimaklumkan untuk pengetahuan semua....... Al-Fatihah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular