Translate

Rabu, 18 November 2009

4U2C :Nauzubillah...:Anak Sape Ni... Muka macam anak Melayu

[sumber: fajridil.blogspot.com/]
Apa nak jadi dengan gadis zaman sekarang. sudah tiada lagi perasaan malu didalam diri. malah berbangga menayangkan bentuk badan kepada lelaki yang bukan muhrimnya. Salah siapa? kemana perginya pihak berkuasa yang memantau? semua pejamkan mata saja ke? atau ada duit yang disumbat ke mulut sehingga kes-kes sebegini semakin berleluasa tanpa ada sebarang tindakan tegas untuk mengatasinya. Apa nak jadi....

Inilah anak-anak kelahirang Parti Islam Umno
Apa nak jadi dengan gadis zaman sekarang. sudah tiada lagi perasaan malu didalam diri. malah berbangga menayangkan bentuk badan kepada lelaki yang bukan muhrimnya. Salah siapa? kemana perginya pihak berkuasa yang memantau? semua pejamkan mata saja ke? atau ada duit yang disumbat ke mulut sehingga kes-kes sebegini semakin berleluasa tanpa ada sebarang tindakan tegas untuk mengatasinya. apa nak jadi, aku pun tak tau.
Daripada blog Orang Mu0

8 ulasan:

Awanama berkata...

gilaaaaaa ! tak malu betul .tayang wlpn sehelai rambut dh kena bakar kat neraka inikan pulak mcm pompuan2 nih sume .mudah2an diorang mendapat hidayah dan rasa malu .klau iman takde ,malu pun hilang

Awanama berkata...

eiii... letak gambar separa bogel dlm blog.... berdosa... jgn mengata dulang paku serpih....

Awanama berkata...

dia letak bkan saja2, utk pengajaran kita semua, yg ko x puas aty pehal lak??? tu la org malaysia, cepat sgt menuduh, mcm ko laa :(

Awanama berkata...

subhanallah....umno duit lg penting...allah x ingat...

Awanama berkata...

Ko owg smua patut salah pada kerajan skg.. sbb ape yg belaku dlm malaysia ade lah tanggungjwap kerajan skg.. jgn ko owg nk salah kan owg lain..

Awanama berkata...

Najid ade kuasa xbagi pekara cm nie belaku.. tpi najid pon bapak kepada setan... msti najid suka smua nie.. ko owg jgn nk marah blog nie.. klu xade blog nie.. kita xkan thu ape kerajan buat skg..

Unknown berkata...

Mcm mane umno pulak yg kene. Maaf lah ini berlaku 2011 di krabi thailand masa itu big bike krabi 2011... Jg terpedaya siasat dulu

Awanama berkata...

Tarikh kat pic tu 24/10/2009.. Plat BFS 90 if xsilap... sah la 2011 kat thai.. ke camne? ntah la... konfius

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular