Translate

Selasa, 14 Julai 2009

12.59 tengahari - Pusat Pengundian Laloh - Dilaporkan, Seorang tua yang tidak mengundi pada tahun 2008 telah dibawa keluar oleh wanita UMNO Pulau Pinang tanpa pengetahuan penjaganya. Wanita UMNO Pulau Pinang tersebut membawa orang tua tersebut bersama kad pengenalannya ke pusat pengundian Sk Laloh. Walaubagaimanapun orang tua tersebut telah ditinggalkan bersendirian di dalam pusat pengundian dan kad pengenalannya tidak bersamanya. Kini Mafrel sedang menguruskan isu tersebut, dan melaporkan kad pengenalan tersebut hilang. Orang tua itu sekarang ini berada di dalam pondok pos SPR. Calon PAS juga kini kelihatan berada di pusat pengundian tersebut

Baca lagi...
PAS menang buktikan Melayu tidak lagi sayang kepada Umno-BN
Ditulis oleh Te@M I.T

SUNGAI PERIAL, 14 Julai - Umno-BN kini berada dalam keadaan yang amat terdesak dan genting apabila sanggup melakukan apa sahaja untuk memenangi pilihan raya kecil Dun Manek Urai hari ini.

Baca lagi...
Menyamar Pegawai SPR, dikepung petugas PAS
Ditulis oleh Te@M I.T

MANJOR, 14 Julai - Penyokong PAS mengepung sebuah kereta yang dinaik mereka disyaki menyamar sebagai pegawai SPR yang mengguna pelekat dan masuk ke pusat pengundian di Manjor.

Baca lagi...
BN beri elaun minyak mengundi
Ditulis oleh Te@M I.T

SUNGAI PERIAL, 14 Julai - Beberapa insiden berlaku ketika proses pembuangan undi sedang rancak dijalankan di beberapa buah peti undi sekitar Manek Urai.

Baca lagi...
Wanita UMNO rimas gelisah dengar takbir dan selawat
Ditulis oleh Te@M I.T

MANEK URAI BARU, 14 Julai - Seorang wanita yang dipercayai penyokong UMNO tiba-tiba melenting kerana tidak tahan mendengar bacaan selawat dan takbir daripada para penyokong PAS.

Baca lagi...
Penduduk Manek Urai berkuasa
Ditulis oleh Te@M I.T

MANEK URAI, 14 Julai - Bahang pilihan raya di Manek Urai tiba ke kemuncaknya hari ini apabila 12, 293 pengundi yang berdaftar akan turun melaksanakan proses pembuangan undi semenjak jam 8.00 pagi lagi.

Baca lagi...
Perayu undi BN, PAS bertikam lidah
Ditulis oleh Te@M I.T

KUALA KRAI, 14 Julai : Kelancaran proses pengundian di Dewan Undangan Negeri (DUN) Manek Urai tercemar sedikit apabila berlaku pertembungan di antara perayu undi PAS dan BN di perkarangan pusat mengundi Sekolah Kebangsaan Peria pagi tadi.

Baca lagi...
<< Mula < Sebelum 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Selepas > Akhir >>

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular