Translate

Rabu, 2 September 2009

Adakah Anda Setuju Supaya Cerita Anda Di Kisahkan Diblog Yang Akan Didirikan

Untuk makluman semua. saya akan membangunkan satu Blog yang akan disertai oleh anda semua. Blog  ini akan memaparkan cerita-cerita benar yang pernah anda ataupun kawan, saudara, keluarga yang pernah alami sepanjang kehidupan anda.
Adalah penting sekiranya kita akan memamparkan peristiwa yang dialami sekiranya anda setunu, saya akan melalukan satu poll. Ini sebarnya untuk menentukan anda setuju atau pun tidak. Sekiranya poll tersebut mendapat respons daripada anda, maka pihak kami akan membangunkan blog tersebut.
Anda akan diberi akses untuk masuk ke dalam blog tersebut supaya anda dapat menuliskannya sendiri. Cerita tersebut mestilah cerita yang benar-benar berlaku., walau pun bukan anda yang mengalaminya. Anda boleh mengambil kisah-kisah tersebut berdasarkan pengakaman orang lain.
Maka di atas, saya membuka undian  untuk anda membuat undian tersebut. Selepas anda menyokong blog yang akan didirikan itu, barulah pihak kami akan menentapkan nama blog tersebut. Anda boleh menggunakkan apa-apa bahasa pun dan tanpa ditapis, melainkan ianya bersifat keganasan, lucah dan segala bentuk yang tidak menyinggung mana pihak dan agama. .....Terima Kasih.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular