Translate

Sabtu, 16 April 2011

TPM Kata Jangan Terpedaya Khabar Angin Pakatan Dah Menang, Betul Ke..!!

Muhyiddin meminta rakyat supaya tidak terpedaya dengan laporan di internet yang Pakatan menang dalam pilihan raya di Sarawak. Beliau engatakan dakwaan yang tersebar di internet adalah tidak benar kerana proses pengundian belum selesai. 

"Ada berita-berita khabar angin oleh Pakatan (kononnya) mereka sudah menang, BN di Sarawak sudah tumbang, Pakatan (telah) ambil alih (kerajaan negeri". kata beliau yang dipetik oleh Bernama.

"Ini merupakan satu pembohongan... pengundian belum selesai... undi pun belum dikira", katanya lagi pada sidang akhbanr di Ibu Pejabat Polis kontinjen Sarawak di sini. 

Sebaliknya, kata Muhyiddin, beliau mendapat maklumat bahawa Anwar sudah meninggalkan Sarawak untuk ke London atau Amerika Syarikat.

Bagaimana beliau mendapat maklumat yang tidak pasti kerana menyebut antara dua negara sedangkan beliau sendiri bersembunyi di IPK Sarawak. Kenapa beliau tidak berada di markas BN sendiri dan memilih IPK Sarawak sebagai tempat mengadakan sidang media.

Ketakutan akan kekalahan BN di Sarawak yang membuatkan beliau lebih selesa bersembunyi di IPK daripada berada di markas besar BN. Apakah ini satu tanda yang BN benar-benar akan tewas kerana beliau akan menggunakan pihak polis sebagai benteng dalam menghalang kemenangan Pakatan Rakyat.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular