Translate

Senarai Blog Saya

Jumaat, 26 Jun 2009

Dasar Gila Talak.........

Ini apa hal tidur depan tangga rumah aku ni................. balik................. balik. Tak ingin aku kat kamu, dulu bukan main berlagak lagi. Berkepik ke sana sini nak tunjuk lah jantan tu kat aku, mentang-mentanglah jantan tu hensom, engkau berlagak kat depan aku. Bila jantan tu dah tak berkenan kat kamu, mula lah nak suruh aku simpati kat kamu. Dasar betina gila talak, sedarlah diri tu sikit. Kamu tu cermin sikit muka la sikit, umur dah masuk 63 tahun pun masih mengatal. Tak hingin aku............ dulu bila jumpa je jantan hensom bukan main berlagak lagi. Mentang-mentanglah jantan tu kaya, kamu sanggup buang kain baju aku kat luar tingkat. Ni apasal tidur depan tangga rumah aku ni, jantan tu dah tu dah halau kamu ke.................... padan dengan muka kamu. Apa nangis-ningis........ mu ingat aku nak kesian lah kamu. Memang dasar betina tahu malu, dah orang tak ingin kat kamu tak payah buat muka sekupang laa......... lain kali jangan nak tunjuk ex sangat. Aku ni tak hensom pun tak apa, aku jantan......... makin tua makin laku. Kamu tu makin tua dah lah tak laku, buang tabiat pulak. Aku ni sejak mejak minum kopi janda ni...... bukan janda je.... anak dara pun tergila-gila kat aku. Sejak kamu tinggalkan aku.......... bukan sorang tapi dua bini aku. Sorang janda sorang lagi anak dara. Mu ingat aku ni tak laku ke.......... hudoh-hudoh aku pun....... kahwin anak dara. Apa........ seminggu dok makan............. aku peduli apa, seminggu ke, sebulan ke............. lantak kamu lah. Tu laaaa............ dulu bukan main ex dengan aku, mentang-mentanglah aku ni dok kaya........ macam-macam mu kata kat aku. Sekarang baru kamu sedar............... langit tu tinggi ke rendah. Apa................ nak bagi kat aku RM 5 juta, nak suruh aku rujuk dengan kamu. Tak usah temberang lah............ aku dengar dulu kamu janji dengan sekor jantan tu, kamu janji nak bagi RM 3 juta kat jantan tu. Jantan tu ngadu kat aku rupa-rupanya bayar ansur-ansur......... padam muka jantan tu............. kena tipu hidup-hidup. Mu ni kalau bak menipu memang nombor wahid............. habis........ semua orang kamu tipu. Jangan kata orang tua-tua.............. budak-budak pun kamu tipu. Memang kamu ni tak berubah-ubah perangai.............. dari muda sampai ke tua.......... menipu....... menipu....... menipu. Itulah kerja kamu. Dah-dah........ pergi balik............. aku tak nak dah kat kamu. Kamu ni memang jenis tak sedar diri............. dah rumah kata pergi, kubur kata mari.......... tak insaf-insaf lagi. Kamu ni banyak sangat berdosa dengan orang. Dah tua-tua ni............... banyak-banyaklah buat amal jariah, banyak-banyak mintak ampun............. ramai sangat kamu buat aniaya.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular