Translate

Selasa, 1 September 2009

Terima Kasih Atas Sokongan Anda Kerana Mengujungi Blog Ini.

Memandang kesihatan kurang memuaskan ketika ini maka saya kurang mencoretkan didalam bolg ini. Tetapi saya ada meninggalkan artikel yang telah saya jadulkan buat tatapan saudara dan saudari, muslimin dan muslimat yang setia melayari blog ikan bilis ini.
Diharap ini tidak menghalang anda untuk melayarinya kerana ada berita-berita yang terkini daripada blog-blog saya telah pautkan buat tatapan anda.
Terima kasih saya ucapkan buat anda yang sudi singgah di blog Musafirlalu. Saya akan cuba menulkilkan apa yang termampu,  sekiranya kesihatan tidak menghalang. Tidak lupa untuk saya memohon maaf andainya ada terkasar bahasa yang ada kalanya terpaksa diluahkan. Terima kasih

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular