Translate

Senarai Blog Saya

Ahad, 15 November 2009

4U2C :Baru Di Pecat Habis Rahsia Dalam Kain Terburai...

Sebelum itu aku ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Kickdeffella............. diatas pendedahan yang beliau lakukan itu. Dan kemudiannya isu terbaru ini telah dipanjangkan oleh blogger ala PAS......... tapi jangan silap, blogger PAS dengan blogger ala PAS ini dua nama yang berbeza............. yang sebenarnya blogger yang betul-betul PAS ini ramai dari blogger ala PAS. Aku malas nak sebut blogger PAS kerana itulah nama yang selayaknya untuk blog-blog yang menjadi penyampaikan cerita tersebut........... supaya lebih sensasi lagi dengan sedikit nasi tambah. Biasalah bila jadi penulis.......... kalau cerita itu setengah muka surat........... mereka akan jadikan satu muka surat. Motif sebenar blogger-blogger seperti ini.............. kamu sendiri yang menilainya................ aku nak kata apa............ blog dia orang............. maka ikut suka dia oranglah nak tulis apa-apa pun......... itu aku setuju sangatlah dengan pemikiran bangat mereka itu................. kemudian cananglah kat seluruh Malaysia bahawa merekalah manusia separuh jin.................. memperbetulkan perjuangan PAS yang mula tergelincir. Bagus point badut-badut ini dalam usaha murni mereka itu.............. konon nak membersihkan PAS................ Aku rasa bersih otak sendiri lagi bagus............... atau tolong kibar bendera BPN. Aku rasa blogger BPN lagi bagus................ pasal mereka itu adalah musuh kamu yang nyata. Jangan sangka bila hit tinggi maka blog itu bagus.................. bagi akulah................ puiiiiiiiiiiiih......... boleh blah lah dengan hit kamu itu................. aku masih ingat kata-kata Musafirlalu............... kalau hang nak cari orang yang betul-betul ikhlas berjuang dalam PAS.................. hang bacalah cerita 26 tahun yang lepas. Bagaimana pendokong-pendokong Islam berjuang dengan ikhlas.............. menghulurkan barang kemas, wang ringgit kerana semangat perjuangan yang ada pada mereka begitu kental............... jika hendak dibandingkan dengan sekarang................ yang tu aku akui betul yang Musafirlalu kata............ pasal sejarah tidak menipu............ tetapi blogger badut inilah yang mengucar-kasirkan PAS. Yang aku nak bicarakan ini ialah berkenaan dengan Kickdefella............... kalaulah ini jenis orang yang jujur.............. kenapa mengeluarkan isu tajaan tersebut selepas dipecat............... kenapa tak dedahkan isu kerajaan Kelantan semasa berada didalam kerajaan. Buat lapuran kepada SPRM jika belaku penyelewengan dalam kerajaan dan TGNA bagi jaminan SPRM boleh siasat 25 jam sehari jika ada salah guna kuasa dalam pentadbirannya................ Apa pasal kamu tak dedahkan sekali tentang pemohonan kamu nak jadi CEO dalam anak syarikat kerajaan Kelantan dengan gaji RM 10,000 sebulan. Bila kamu mahu bersumpah dihadapan TGNA............... aku rasa sumpah sekarang ni macam boleh beli kat kedai.............. mungkin kedai-kedai cina pun ada jual sumpah............. apa jenis sumpah semua ada................ kamu fikirla dengan akal kamu tu.............. betul ke perbuatan kamu............. campur dan blogger ala PAS tu.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular