Translate

Isnin, 28 September 2009

Bagan Pinang : Pernamaan Calon.....

Dalam bersiap-siap untuk pergi temujanji dengan Doktor Pakar pada jam 2 p.m., saya mendapat satu panggilan deripada Cikgu Taliban (khairul) mengajak menanyakan saya, apakah saya ingin turut serta ke Bagan Pinang pada hari penamaan calon.

Sahabat-sahabat dari Pekan Razaki sentiasa mengajak saya untuk turut serta bersama mereka setiap kali berlaku pilihan raya kecil. Tapi apakan daya masa tidak mengizinkan kerana kebetulan pun ada dua tempat memanggil untuk melakukan kerja-kerja Sivil Kontraktor.

Kalau ikutkan hati memang saya nak pergi sangat, walau pun saya baru sahaja mengenali mereka tetapi saya cukup serasi dengan mereka. Walau pun saya tinggal di Tambun, tetapi keahlian saya ialah PAS  Gopeng  (sebenarnya dah lama tidak aktif sejak berhijrah ke Perak) dan mengundi di Dun Manjoi.

Saya mendoakan agar mereka semua selamat sampai dan selamat pulang tanpa berlaku apa yang tidak di ingini.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular