Translate

Senarai Blog Saya

Selasa, 16 Jun 2009

Umno Akan Roboh Seperti Robohnya Stadium Sultan Mizan

Apabila Tadika Kemas di arah tutup, Umno yang didokong oleh media perdana mula memainkan isu yang dari dulu tak habis. Itulah sikap Umno yang mempergunakan kanak-kanak yang kononnya Pakatan Rakyat tidak berhati perut apabila mengunci bilik kelas. Yang terbaru di pelabuhan Klang iaitu blok 1, Flat Sri Perantau. Apa yang berlaku kerana tidak membayar tunggakan selama 5 bulan. Sedarlah diri sikit, kamu mengunakan bangunan kerajaan negeri. Yuran pelajar kamu sapu, lepas itu nak duduk percuma pula. Lihatlah bagaimana Pasti dibawah seliaan PAS yang membina bangunan sendiri. Umno kan parti kaya-raya, tak kan tidak boleh buat bangunan sendiri. Itulah akibatnya apabila duit kerajaan dia buat macam duit dia sendiri dan yang menjadi mangsanya ialah kanak-kanak. Nak tunjuk lah kat satu Malaysia yang Pakatan Rakyat tu zalim. Mungkin kalau tadika kemas tidak mengambil yuran, kerajaan negeri boleh pertimbangkan. Apapun Umno sekarang sudah tidak ada isu lagi dah. Lagi dia korek kelemahan kerajaan PR, lagi banyak pendedahan kelakuan mereka semasa memerintah akan terbongkar. Macam isu kereta dan lembu di Selangor, yang sekarang ini terus diam seribu bahasa. Yang pasti Umno sudah hampir tiba waktunya akan roboh seperti robohnya Stadium Sultan Mizan di Terengganu.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular