Translate

Selasa, 1 Jun 2010

Parti Baru Cari Makan, Akan Timbul Bermacam-Macam Logo Untuk Santapan Kita Semua.

Lambang parti yang mungkin akan digunakan budak Negore yang setitis darah Melayunya adalah bodoh secara genetik dan termasuk pengikut-pengikut fanatiknya. Oleh kerana ada juga yang bertaraf ostad dan berpelajaran maka akal yang diberi kedudukan yang paling tinggi oleh Allah s.w.t., telah membutakan hati mereka hinggakan akal tersebut diletakkan ditapak kaki. Inilah zaman yang Rasulullah s.a.w. sabdakan bahawa akan tiba satu masa sibodoh akan diangkat menjadi pemimpin. Apakah Adukataruna termasuk sibodoh yang dikatakan itu?.

Lambang yang akan digunakan oleh budak-budak nakal dari Shah Alam kerana kecintaan mereka terhadap 'Kepala Lembu'.

Apakah Umno/BN yang ditunjangi oleh APCO akan menukar lambang parti mereka seperti diatas?

Antara sebab Ibrahim Ali menjadi pengampu no.1 Umno ialah kerana beliau cuba menggunakan logo diatas untuk mengetuai para-para katak yang melompat parti. Beliau sebenarnya malu-malu kucing untuk mengumumkan masuk Umno yang telah di talak empat. Jadi jalan yang terbaik bagi beliau ialah dengan menubuhkan NGO perkauman Melayu (PERKASA)

Mungkin banyak lagi logo-logo yang akan timbul dalam PRU 13 nanti dan ianya pasti akan menarik hati kita untuk melihat kerenah-kerenah mereka yang gilakan kuasa sehingga sanggup mengadaikan maruah mereka sendiri.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular