Translate

Khamis, 4 November 2010

Dun Galas : Gambar Semasa Penamaan Calon Sehingga Hari Mengundi.

PASUKAN Simpanan Persekutuan (FRU) memastikan keselamatan awam, di pusat penamaan calon, di Pejabat Tanah Jajahan, Gua Musang, Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas. - Foto Izhari Ariffin
PASUKAN Simpanan Persekutuan (FRU) mendaki bukit bagi memastikan keselamatan awam ketika proses penamaan calon berlangsung hari ini di pusat penamaan calon Pejabat Tanah Jajahan dan Gua Musang, bagi Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas, hari ini. - Foto Izhari Ariffin.
ALIRAN trafik berhampiran Pekan Baru Gua Musang kelihatan sesak sempena berlangsungnya Proses Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri Galas, hari ini. - Foto Yazit Razali
ANTARA pemimpin PKR yang hadir ialah Presiden, Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail dan bekas Menteri Kesihatan, Datuk Dr Chua Jui Meng mengiringi calon PAS ke Pusat Penamaan Calon.
KU LI mengiringi calon BN  Abdul Aziz Yusoff ke Pusat Penamaan Calon.
Khemah BN mula dipenuhi penyokong dan barisan pemimpin UMNO.
Khemah PAS mula dipenuhi barisan pemimpin dan penyokong.
Khemah BN mula dipenuhi penyokong dan barisan pemimpin UMNO.
Calon BN Abdul Aziz Yusoff, selesai menyerahkan borang penamaan calon.
Calon PAS, Dr Zulkefli Mohamad ketika tiba di bilik penyerahan borang penamaan calon di Pejabat Tanah dan Jajahan Gua Musang.
CALON Barisan Nasional (BN), Abdul Aziz Yusoff bersama calon PAS, Dr Zulkefli  Mohamad mengangkat tangan selepas diumumkan layak bertanding pada hari penamaan calon Pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas di Pejabat Tanah Jajahan, Gua Musang, sebentar tadi. - Foto Izhari Ariffin.
PENYOKONG Pakatan Rakyat yang turut sertai meraikan calon PAS di pusat penamaan calon Pejabat Tanah Jajahan dan Gua Musang, bagi Pilihan raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas, hari ini. Foto Izhari Ariffin.
MENTERI Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Shafie Apdal menyampaikan sumbangan bahan makanan kepada penduduk kampung Projek Perumahan Masyarakat Setempat (PPMS) Mercu Jaya dalam Program Pemimpin Bersama Rakyat di Tanah Putih, Gua Musang, hari ini. - Foto Zaman Huri Isa
CALON Pas, Dr Zulkefli Mohamad bersalaman dengan jemaah selepas solat bersama penduduk setempat di Masjid Taman Wangi, Gua Musang, semalam. - Foto Izhari Ariffin
TIMBALAN Menteri Belia dan Sukan, Datuk Razali Ibrahim ketika majlis gotong royong di Masjid Tengku Razaleigh Kampung Baru, Gua Musang, hari ini. - Foto Ahmad Irham Mohd Noor
CALON PAS yang bertanding bagi DUN Galas, Dr Zulkefli Mohamad hadir berjemaah di Masjid Mukim Batu Papan, semalam.
CALON Barisan Nasional (BN) yang bertanding bagi DUN Galas, Abdul Aziz Yusoff (kiri) bersalaman dengan jemaah masjid selepas menunaikan solat Isyak di Masjid Kampung Tanah Putih, semalam. - Foto Fathil Asri
CALON PAS, Dr Zulkefli Mohamed bertemu pegundi masyarakat Tiong Hua di Kampung Baru, Gua Musang, hari ini. - Foto Fathil Asri
CALON Barisan Nasional yang bertanding bagi DUN Galas, Abdul Aziz Yusoff bersalaman dengan pengundi-pengundi ketika membuat lawatan di sebuah hotel di Gua Musang, semalam. - Foto Fathil Asri
KETUA Puteri Bahagian Tumpat, Nik Fatimah Nik Salleh (depan) bersama petugas puteri UMNO Tumpat dan masyarakat orang asli ketika berkempen di Kampung Sangwai, Lojing, Gua Musang, hari ini. - Foto Ahmad Irham Mohd Noor
PETUGAS PAS, Mohd Ikrom Zaki Mohamad, 23, membantu Mat Zain Awang, 67, membuat semakan daftar pengundi di Kampung Kesedar Sungai Terah, Gua Musang, hari ini. - Foto Fathil Asri
PENGARAH Pilihan Raya PAS Pusat, Datuk Abdul Halim Abdul Rahman (kanan) menjawab pertanyaan wartawan. Turut sama calon PAS, Dr Zulkefli Mohamed. - Foto Fathil Asri.
AHLI Puteri UMNO bersantai di luar Dewan Pejabat Jajahan Tanah Gua Musang bagi memberi sokongan kepada calon Barisan Nasional (BN) pada hari penamaan calon Pilihan raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas. Foto Yazit Razali
PENYOKONG parti komponen Barisan Nasional (BN), MCA dan MIC menunjukkan isyarat 1Malaysia ketika proses penamaan calon di luar Dewan Pejabat Jajahan Tanah Gua Musang, hari ini. - Foto Yazit Razali
PUTERI UMNO Bahagian Gua Musang, Sabariah Sayuti (kiri) membetulkan selendang yang bertulis `Ambo Nok Parati Ku Li' yang dipakai oleh Norasyikin Mohd Noor, sebelum berarak ke Dewan Pejabat Jajahan Tanah Gua Musang bagi menyertai perarakan calon Barisan Nasional (BN). Foto Yazit Razali
PUTERI UMNO turut hadir  berarak ke Dewan Pejabat Tanah Gua Musang bagi proses penamaan calon. - Foto Yazit Razali
PETUGAS PAS melakukan Sembahyang Hajat sempena Pilihan raya Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas di Masjid Sekolah Menengah Muhammadi. Foto Fathil Asri.
ORANG asli Pos Hendrop membuat semakan nama mereka untuk mengundi di Sekolah Kebangsaan Pos Hendrop. - Foto Zaman Huri Isa
ORANG asli Pos Hendrop mula keluar menunaikan tanggungjawab mereka mengundi di Sekolah Kebangsaan Pos Hendrop. - Foto Zaman Huri Isa
PENGUNDI awal pagi beratur di tempat peti undi di Kampung Pulai, di SRJK (C), Gua Musang pada pilihan raya kecil Dun Galas, hari ini. - Foto Izhari Ariffin
PENGUNDI membuat semakan di kaunter SPR, di tempat peti undi di Kampung Pulai, di SRJK (C), Gua Musang pada pilihan raya kecil Dun Galas, hari ini. - Foto Izhari Ariffin
ORANG ramai mula membuat semakan ketika petugas Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) membuka kaunter semakan dan pendaftaran pemilih di Kampung Lepan Jaya, Gua Musang, hari ini. - Foto Izhari Ariffin

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular