Translate

Selasa, 23 April 2013

Doa Siapa Yang Allah S.W.T Telah Makbulkan

Raja yang adil adalah raja yang menjadi Iman terhadap rakyatnya terutamanya semasa solat berjemaah. Sungguh bertuah bumi Kelantan kerana berwali raja dan dibantu umarak yang alim.

Saya tertanya-tanya pada diri saya sendiri, doa siapakah yang Allah S.W.T telah makbulkan sehingga terbuka hijabnya yang selama ini telah disembunyikan daripada pengetahuan ramai. Inilah kelebihan yang Allah S.W.T berikan kepada hambanya, iaitu doa. Ada doa diangkat oleh para Malaikat mengikut susunannya dari A kepada B dari B kepada C dan seterusnya, ada doa diangkat secara berprotokol tetapi bukan seperti yang dilakukan oleh raja-raja atau pemimpin-pemimpin dan yang paling hebat apabila doa-doa itu langsung kepada Allah S.W.T tanpa melalui para petugas (Malaikat). Allah S.W.T menerima tanpa hijab akan doa-doa orang yang dianaiya apatah lagi apabila doa itu diaminkan oleh ratusan atau ribuan mangsa.

Demi kebesaran Allah S.W.T yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, maka terbukalah hijab seorang hambanya yang selama ini dianggap alim oleh ramai orang kerana tidak lekang kopiah di atas kepalanya, rupa-rupanya adalah seorang pendusta, pengkhianat, penipu dan begitu busuk hatinya. Demi mengejar dunia, beliau sanggup memfitnah para-para alim maka beliau diangkat oleh syaitan yang dikenali sebagai calon biar pun beliau bukan di kalangan ahli-ahli mereka. Demi membalas jasanya yang mengadu domba semua bangsa dan agama tanpa jemu dan mempertahankan para penzalim maka harta yang di pinta, harta yang beliau dapat. Pangkat yang dikejar bukan pangkat sahaja yang diberi, malah disertakan dengan gelaran sekali.

Bagai disuratkan akan lahir seorang pengganti biar pun yang ada masih lagi hidup walau pun usia sudah lanjut masih lagi diberi kesihatan yang baik. Pengampu berkata sungguh Allah S.W.T amat sayang padanya kerana jasa-jasanya menjayakan negara atau mungkin Allah S.W.T ingin beliau sempat bertaubat sebelum ajal datang menjemput. Biar pun Allah S.W.T sendiri beliau perkecilkan Sunnah kekasih Nya dipersendakan malah hukum yang di perintahkan dipermain-mainkan, Kitabullah di umpama seperti novel-novel yang perlu dikaji semula. Bijak sungguh si tua ini, lebih bijak dari para Sahabat, Tabii', Tabii'-Tabii', Malik, Hanafi, Hambali, Shafie, Ghazali malah Iman-Iman besar yang mujtahid baik yang masih hidup mahu pun yang sudah wafat.

Tanpa menyebut nama pun ramai orang tahu akan siapa si tua yang dimaksudkan itu kerana beliau pun mempunyai kitabnya sendiri yang diberi nama 'Malay Delima' dan yang terbaru pun masih lagi panas dek mesin pengolek. Tetapi siapa pula yang dimaksudkan dengan si alim ini yang mana ketika ini nilai pasaran sahamnya melambung tinggi. Bagi orang politik dan blogger cukup kenal akan si alim ini. Beliau bukan sahaja dibenci oleh lawannya, malah ramai pemimpin syaitan yang dikenali turut naik meluat tetapi raja syaitan yang dikenali sudah memberi watikah 'Calon Mesra Syaitan Dikenali'. Maka bermulalah lakonan demi meraih undi bangsa yang dikejinya dengan berkata yang beliau menjadi jahat mulut dan perangai kerana berada di dalam Pakatan. Pakatan telah mengajarnya untuk menjadi biadap, celaka, haprak, sial, banggang, busuk hati, penipu, pengkhianat dan ianya sudah menjadi sebati di hatinya sampai bila-bila. Nasib baik para syaitan yang dikenali telah membawanya kembali menjadi lebih sial. Inilah si alim yang di maksudkan.....

Kaum India patut menunjukkan protes mereka dengan menolak calon ini dan BN. Satu undi untuk BN anda akan dizalimi dan satu undi untuk PR anda akan dihargai dengan penuh hormat.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inilah contoh orang yang berlagak alim tapi....apa pon tak ada.Harap pakai kopiah putih je le......Hati busuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular