Translate

Senarai Blog Saya

Ahad, 19 Jun 2011

Betul Ke Pakida Ingin Serta Sama Dengan Perkasa???

Gerakan Anti Najib/Rosmah

Dari Pekida Jadi Pukida, Samseng Kampung Pinang Sebatang Batu Dua. 




Nampaknya puak-puak celaka semakin bangga dengan penyertaan Perkosa yang ahlinya adalah kumpulan yang bangga dengan sikap perkauman Melayu mereka yang sempit dan Pukida (Pakida) pula adalah kumpulan samseng taik kucing. Jika pihak polis ingin melihat perhimpunan BERSIH 2.0. berjalan lancar tanpa gangguan, dua kumpulan Melayu celaka yang tidak sedar diri ini patut dibuat tangkapan pencegahan kerana inilah orang-orang yang akan melakukan provokasi terhadap perhimpunan pada 9 Jul nanti.

Ahli-ahli Pukida cukup bangga dengan kumpulan ini kerana mereka merasakan tiada siapa yang berani menyentuh mereka, gengstar Melayu katakan. Marah sangat mereka dengan filem yang diterbitkan oleh David Teoh, kononnya beliau telah membocorkan perkataan dan perbuatan rahsia yang hanya diketahui oleh ahli-ahli Pukida sahaja. Itu kata para Ayahanda, tetapi bagi yang berpangkat abang-abang dan adik-adik, mereka tidak bersependapat dengan Ayahanda mereka kerana mereka cukup bangga dengan filem tersebut.

Gua nak kongsi cerita sikit dengan lu all tentang puak-puak Pukida nih. Dua tahun lepas, gua ada meeting kat KL dan gua tinggal kat hotel yang tak perlu gua sebutkan selama 4 hari 3 malam. Satu malam tu, gua turun kat bawah hotel gua untuk ambil angin malam dan jalan-jalan di sekitar hotel yang gua diami.

Tiba-tiba di sebelah kiri hotel tersebut, gua dengar satu pertengkaran berlaku dan ianya menjadi kecoh. Gua pun pergi ler tengok apa sebenarnya yang berlaku kerana di situ sudah ada pengawal hotel yang gua diami tetapi mereka hanya menjadi penonton sahaja. Gua tengok 3 orang yang yang berbadan gempak dan berkepala botak sedang memarahi seorang wanita Melayu. 

Salah seorang lelaki tersebut yang gua anggap sebagai ketua mereka memaki hamun perempuan tersebut bersama 2 lelaki berbangsa bangla yang bekerja dengan perempuan itu. Gua cukup kenal dengan perwatakan 3 lelaki Melayu kerana mereka memang dari puak Pukida, mungkin geng 808 atau 88 kut. Rupa-rupanya mereka sedang berebut kawasan parking kerana di sekitar hotel itu banyak kelab-kelab malam. Gua tengok salah seorangnya sedang memegang sebatang besi yang boleh laras seperti pihak polis iaitu sb-sb gunakan. 

Dua orang bangla tu hanya duduk tanpa berani mengangkat kepala, gua tengok mereka dalam ketakutan dan perempuan Melayu hanya menangis meminta belas kasihan. Bila lelaki botak lihat orang semakin ramai, beliau semakin berlagak dengan meninggikan suaranya. Keadaan semakin tidak terkawal kerana gua lihat lelaki itu seperti cuba hendak memukul perempuan Melayu itu dan masa itu ler gua sorang masuk campur.

Gua pergi rapat kat lelaki itu dan gua tanya 'Apahal Bro', itu sahaja pertanyaan gua dan serta merta nada suaranya mula perlahan, biasa ler bila mabuk. Gua jeling kat sorang lagi si botak yang memegang batang besi boleh laras. Bila gua berpaling kepada lelaki tersebut, terus dia menyembunyikan batang besi tersebut. mungkin dia tengok badan gua yang boleh tahan besar.

Gua tarik lelaki yang buat kecoh tu dan gua kata kat dia, 'Lu tak malu ker kat orang ramai yang sedang tengok tu dan apa citer lu kecoh-kecoh ni. Lu Melayu perempuan tu pun Melayu'. Lepas tu dia citer sama gua yang kawasan tu dia punya tapi bila gua tanya perempuan itu, dia kata kawasan parking tu dia sewa dari pemiliknya. Gua dah boleh agak, ini mesti kerana perempuan tu tak bagi duit pelindungan, kaki pau katakan.

Dia kata, dah ler baru balik dari Ipoh dan letih pun belum hilang tiba-tiba tengok kawasan dia dah diambil alih oleh wanita Melayu tersebut (tak dapat duit pau). Lu tahu ler masa tu Pukida tengah buat provokasi kat Ipoh kes BN rampas kembali dari PR dan masa tu kat Ipoh memang panas. Gua bukan nak kata gua ni berani, tapi memang gua halau tiga ekor Pukida taik kucing. Mereka tak berani nak tanya gua sape dan apasal gua masuk campur hal dia orang.

Lepas tiga ekor Pukida itu blah, gua tanya wanita Melayu yang sedang menangis tu apa sebenarnya yang berlaku. Lalu dia citer kat gua kisah sebenarnya yang dia memang sewa tapak tu dari pemiliknya yang berbangsa Cina dengan bayaran sebanyak RM 2,000 sebulan. Parking tu bukan besar pun hanya boleh muat 6 buah kereta ajer dengan dibantu oleh dua pekerjanya yang berbangsa bangla.

Dia story kat gua, dah lah dia janda dan tanggung orang tuanya beserta dua anaknya, nak bayar gaji lagi lepas tu nak kena bayar duit pelindungan pulak Macam mana dia nak hidup, jika tolak semuanya berapa sangat yang dia dapat. Gua tanya dia kenapa tak buat laporan polis, dia kata tak berani kerana kawasan tu memang tiga ekor Pukida itu yang jaga dan tak tahu macam mana nak buat laporan polis.

Lalu gua surah perempuan itu tunggu kat bawah hotel kerana gua nak naik kat bilik gua untuk mengambil komputer gua. Gua taip kat komputer gua laporan itu, lepas tu gua tolong salin dan bagi kat dia. Gua suruh perempuan buat laporan polis bila dah habis kerja kerana gua jamin tiga ekor Pukida itu tidak akan berani datang punya. Gua kata besok pun tak apa, janji dia lapor kes itu kat polis.

Dia sebenarnya serba salah kerana takut akan ugutan tiga ekor Pukida itu jika dia buat laporan polis. So.... gua story kat dia bila dah buat laporan polis, pasti polis akan meronda ditempat itu dan jika apa-apa berlaku, pihak polis sudah mengetahui siapa suspek untuk dicari. Puak-puak ni dah muka macam parpusial, perangai pun macam sial.

Inilah kerja Pukida, lepas togok sampai mabuk mula ler cari mangsa untuk dipau dan mereka hanya berani bila mereka ramai ajer. Gua bukan kata gua ni berani, tetapi kalau nak jual bila-bila masa ajer gua beli. Kalah atau menang nombor sepuluh pasal bagi gua kerana gua sudah masak sampai garing tentang perangai puak-puak pencacai celaka tahap sial ni. Macam blogger-blogger fasik tahap sial yang ugut bunuh gua lepas tu nak bakar gua, apa yang gua boleh katakan pada puak-puak sial ini.

"Lu taik jer besar tapi hati macam tikus, mungkin tikus pun lebih berani dari lu pasal tikus curi-curi pun depan mata  tapi lu all hanya berani tulis dalam komen ajer". Sebab itulah gua sumpah para celaka-celaka sial ini baik lu Pukida ke, Perkosa ke, Rosmah puaka ke, si Kitol taik hidung masin ke, blogger fasik gomo mak kamu ke, blogger celaka mabuk air kopi ke, blogger-blogger nyamuk yang baru nak jadi celaka, gua langsung tak hairan sama lu.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular