Translate

Khamis, 20 Ogos 2009

Kenapa Khairy Bising Tentang Hantu.















Pengundi hantu...... atau lebih tepatnya ialah pengundi puaka, dan selepas ini saya tidak akan lagi menggunakan istilah pengundi hantu kerana ianya pengundi puaka. Kenapa baru sekarang kamu mengakui tentang kewujudan pengundi puaka...... Khairy.

Kenapa tidak pada pilihan raya umum yang ke 12...... kenapa Khairy...... kenapa...... kenapa baru sekarang. Kenapa dahulu...... kamu menafikan...... dan kamu membawa SPR ...... bersama-sama kamu...... untuk menafikan tentang pengundi puaka ini.

Apakah kamu cuba menonjolkan diri kamu...... yang semakin terpinggir....... setelah kuasa sang mentua telah tiada...... Kesian kamu...... Khairy...... jikalau dulu...... ke mana sahaja kamu pergi...... kawalan yang diberikan kepada kamu...... melebihi atau sama dengan kawalan untuk Perdana Menteri...... Betapa hebatnya kamu dahulu.



Tidakkah PAS mempunyai banyak wang...... untuk memindahkan pengundi-pengundi puaka tersebut...... hebat juga PAS...... dapat mewujudkan pengundi puaka. Atau pun kamu tidak bagi mereka makan...... kerana itulah puaka-puaka tersebut memakan diri kamu.

Masihkah kamu ingat wahai Khairy...... didalam PRU 12 yang lalu..... betapa angkuhnya kamu semasa berada di bumi Kelantan...... semasa mentua kamu masih lagi berkuasa...... dan PAS hanya mempunyai kelebihan 1 kerusi sahaja...... dengan slogan kamu itu.

Dengan angkuhnya...... kamu ingin merampas Kelantan...... dengan membawa beribu-ribu pengundi puaka...... untuk menjatuhkan kerajaan PAS Kelantan...... berjuta-juta wang pelabur...... kamu taburkan dengan begitu angkuh...... Kelantan akan tumbang...... Kamu kerah kan semua jentera kerajaan...... untuk menunjukkan kepada pemimpin-pemimpin Umno...... betapa bijak dan berkuasanya kamu dalam menentukan kejatuhan kerajaan PAS Kelantan.

Tiada siapa yang berani bersuara...... membantah kamu...... kerana kamu lah kuasa sebenar...... didalam kerajaan...... kamu boleh menentukan siapa yang boleh bertanding...... dan siapa yang tidak boleh bertanding...... kerana kamu adalah menANTU Pak Lah...... siapa yang bantah...... akan di cantas...... hitam kata kamu...... maka hitam lah kata mereka.

Tiada siapa yang berani menyentuh kamu...... betapa kebalnya kamu...... ke manakah perginya kehebatan kamu...... wahai menANTUku...... sudah hilangkah segala kemegahanmu...... betapa hebatnya kamu...... dalam cita-cita merampas Kelantan di PRU 12.

Apakah puaka-puaka yang kamu bela semasa zaman keagungan kamu...... sudah tiada kerana tidak diberi makan...... Kesian kamu wahai menANTUku...... Ayahanda tidak dapat bertahan lama sebagai orang nombor satu...... Ayahanda tidak dapat mempertahankan kamu lagi...... wahai menANTU kesayangan ayahanda...... pandai-pandailah kamu menjaga diri, kerana politik Umno penuh dengan...... onak dan duri...... cantas mencantas.

Wahai menANTU kesayangan ayahanda...... pengundi puaka sudah lama wujud...... sebelum anakanda dilahirkan lagi...... kerana kita lah (Umno) yang menciptakannya...... sekarang, puaka-puaka tersebut telah memakan diri kita sendiri...... sedarlah anakanda..... puaka-puaka tersebut...... mestilah diberi makan secukupnya...... jika tidak..... ia akan memakan kita pula.

Pandai-pandailah anakanda menjaga diri...... kerana ayahanda sudah tidak mampu...... untuk menjaga anakanda...... kerana ayahanda sudah tiada kuasa lagi...... jikalau dulu...... boleh juga anakanda berlindung di belakang ayahanda...... tapi...... sekarang ayahanda tidak mampu melakukannya.

Ini semua...... adalah kerana si tembam dan Dr. Mahathir...... kerana merekalah...... ayahanda terpaksa meletak jawatan lebih awal...... tidak kesampaian untuk ayahanda menaikkan anakanda ke tahap Timbalan Presiden Umno...... maafkan ayahanda...... kerana sekarang ayahanda tidak dapat memberi anakanda...... intan permata...... emas belian...... dan segala kekayaan yang ada di Malaysia.

Tiada lagi pegawai polis...... untuk mengiringi anakanda...... helikopter....... untuk membawa anakanda merasmikan persidangan Umno...... jet peribadi...... untuk bergerak ke sana sini...... kapal mewah...... untuk anakanda pergi beristirehat...... mungkin juga...... anakanda tidak sempat mendapat gelaran 'Datuk'...... melainkan anakanda mendapat cucu...... barulah anakanda mendapatnya secara kekal...... itu pun sekiranya anakanda dipanjangkan umur.
Anakanda....... jagalah diri anakanda...... kerana hayat anakanda...... didalam Umno...... mungkin tidak panjang...... kerana ada lagi yang paling berkuasa di Malaysia ini...... beliau tinggi sikit daripada DS Najib...... mungkin lebih 3 inci tingginya...... dari Perdana Menteri Malaysia.


Sekarang........... menANTU kesayangan ayahanda...... Berteriaklah...... bagi One Malaysia tahu....... MenANTUku........ masih lagi ada bisanya......... walau pun tiada kuasa........ Kalau menANTUku nak cepat naik........ rapat-rapat....... dan......... goda-goda....... Big Mama.......... kalau pandai ambil hati Big Mama ...... senanglah sedikit menANTUku untuk bernafas....... Puji Big Mama........ mesti sampai setinggi gunung Kinabalu....... kibas-kibas.... jangan tak kibas........ Big Mama.......... kerana Big Mama lah ........ segala-galanya......... hidup........... mati........... menANTUku........... terletak kat tangan.............. Big Mama......... jagalah hati ........... Big Mama.



Anakanda mungkin akan...... akan menjadi yang dibelah...... sekiranya ...... anakanda masih atau pun dikekalkan dalam Umno......... Dengarlah nasihat ayahanda ini........ jaga diri anakanda..

Wahai MenANTUku ......... jaga-jagalah diri anakanda........ kerana ....... satu masa nanti............ anakanda akan jadi seperti yang dibelah......... itu pasti akan terjadi.......... wahai menANTUku......... kerana anakanda sudah pun dipinggirkan.



2 ulasan:

anakmuaallaf berkata...

SALAM,

LIRIK YANG MANTOP.TERUSKAN.PERJUANGAN KITA MASIH JAUH.PERJUANGAN KITA MENDEKATKAN UMMAH DENGAN ISLAM.PERJUANGAN UMNO MENJAUHKAN PENGIKUT ISLAMNYA DARI ISLAM.

Tanpa Nama berkata...

terbaik dari saudara! lebih baik disindirkan UMNO dengan sebegini rupa.Berkias kerana mereka kalau cakap terang-terang pun mereka takkan faham.Terima kasih saudara.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular