Translate

Rabu, 19 Ogos 2009

Umno Sememangnya Sesat dan Menyesatkan.

Firman Allah s.w.t. :
" Berkata Kami : Turunlah kamu sekalian dari syurga. Jika datang petunjukKu kepadamu, maka barang siapa mengikut petunjukKu itu, niscaya tak ada ketakutan atas mereka dan tiada mereka berduka-cita:.
Surah Al-Baqarah, ayat 38.

http://3.bp.blogspot.com/_qqE6FBwEG-E/RwFK3HBv-_I/AAAAAAAAB4w/XiIR_a88Pg0/s200/rosmah1.jpgBersesuaian dengan ayat tersebut, bagaimana Allah telah memberi amaran agar mengikut segala petunjuk yang telah diberikan kepada hambanya tentang kebenaran yang telah Allah berikan. Tetapi mereka menyuburkan lagi segala haram. Bagi Umno...... selagi ia menguntungkan............ maka hukumnya adalah halal. Hang ni................. dok sebut .......... halal.......... haram......... bila negara nak maju.............. Janji nama Malaysia terkenal dimata dunia. Halal......... haram............... kita simpan tepi................ kita letak ................ halang sahaja........... iya................. itulah nama yang paling sesuai.
[kj2.JPG]
Firman Allah diDalam Surah Al-Baqarah ayat 39 :
"Orang-orang yang kafir dan mendustakan ayat-ayat Kami, mereka itulah penghuni neraka, sedang mereka kekal didalamnya".
Didalam surah ini, dengan nyata Allah telah menyatakan bagaimana orang-orang yang mendustakan ayat-ayatnya, akan kekal didalam neraka. Inilah dia manusia-manusia yang telah mendustakan ayat-ayat Allah dengan melakukan apa yang telah Allah tegahkan akan perbuatan-perbuatan terkutuk mereka.
[3.jpg]


Didalam surah Al-Maaidah ayat 79, Allah berfirman : "Mereka tiada melarang suatu yang mungkar yang mereka perbuat. Sungguh amat jahat apa mereka perbuat".
Lihatlah contoh-contoh yang ada diatas, jangan dikatakan hendak melarang, malah mereka mengalakkan segala perbuatan mereka itu diatas alasan yang amat dangkal. Mempromosikan pelancongan dan menaikkan tarif ekonomi orang Melayu. Maka celakalah mereka dengan segala perbuatan mereka dan juga kata-kata mereka.
Siapakah mereka ini?. Adakah mereka in Cina atau pun India. Malah bangsa tersebut pun ada rasa malu. Inilah bangsa Melayu yang telah diasuh oleh Umno. Apakah ibubapa mereka tidak merasa malu diatas kelakuan anak-anak mereka ini. Atau pun mereka merasa bangga dengan perbuatan anak-anak mereka. Inilah ajaran yang telah Umno sebarkan kepada orang Melayu, bangsa mereka sendiri. Apakah ini yang dikatakan ajaran baru yang dibawa oleh Umno yang lebih teruk daripada ajaran komunis dan Ayah Pin. Inilah yang dikatakan oleh Perdana Menteri kita, Datuk Seri Najib , One Malaysia : Rakyat didahulukan dan marlamat diutamakan. Apakah yang dimaksudkan dengan Matlamat diutamakan. Inikah yang dikata Matlamat diutamakan......... Tahniah Umno............ diatas segala pengorbanan yang telah dilakukan sehingga melahirkan generasi seperti ini.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEia3uplcmtj7irgoUipZzFoY_zDTaogoMJrY_blQMBXSV2gB8vwIOc3NUoEQ2VGS40gbwwiYT7opGsAxkavCEEMXeAX7SLwXKCyeOzLdYcDa45Q_LNZtZby_mlr5S-AjwTZGro9nCTrbZ0/s400/arak.jpg
Inilah generasi yang sedang dicorakkan oleh Umno dengan slogan...... One Malaysia : Rakyat didahulukan, matlamat diutamakan. Selepas ajaran Islam Hadhari dikuburkan oleh DS Najib dengan ajaran baru One Malaysia.
Sesungguhnya..... selagi Umno tidak ditumbangkan...... pasti rosak segala akidah umat Islam yang dibawa oleh Umno. Maka sebagai seorang yang mengaku muslim......... marilah kita bersama-sama mentalkinkan Umno buat selama-lamanya.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgACPxQb0D3uY5ru3KhWQv3ZXb3JvVpoIxWzPxyC6Z8pD5bhkt7-uKP-PDG2EEHnCgwzkOLTkI8NIsCyrZXCNpSim-povQW_VOmIYvOTX3N9t2zTcUbXxQr5iRxDpp-kjDyBw1zNiRLUAqL/s400/mat+rempit.PNG
Janganlah sampai nasi menjadi bubur........ baru kita mahu bertindak................ dan menyalahkan Umno............. tanpa kita melakukan apa-apa................ sedangkan kita masih lagi diberi peluang............ untuk membetulkannya sebelum ia menjadi parah.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular