Translate

Senarai Blog Saya

Ahad, 6 September 2009

Alahai Parpukari......... Habis Semua Aku Kena Samak......

"Bahaya bila semua pemimpin cina dan india senang lenang membelasah umno, di depan org cina,india dan melayu songsang,kenapa mereka tidak membelasah mca,gerakan atau mic,membelasah umno maknanya membelasah org melayu,ini penghinaan kpd bangsa melayu,mereka betul2 kurang ajar menuduh org melayu adalah satu bangsa yg jahat dan zalim"
House PK - Itulah petikan hasutan pakatan haram di Perak, lihatlah betapa mereka boleh hasut dan pihak berkuasa diam aje! Tetapi manusia yang sama ini jugak yang mengatakan pihak berkuasa tidak adil! Apa punya putar alam dan auta punya manusia mereka ini semua kan?
Yang bestnya kaum lain boleh balun kaum Melayu dengan sesuka hati mereka, bila kita pertahankan kita diberi gelaran racist! Oh betapa hipokritnya paktan haram ini kan?
Mereka sewenang-wenangnya melemparkan tuduhan dan fitnah yang pelbagai terhadap UMNo dan BN tapi UMNO dan BN masih lagi tidur??? Aku malas nak cakap banyak!LU FIKIR LA SENDIRI!


Sebelum aku nak ulas tentang blog Parpukari ni............. minta maaf dulu sebelum ulas................. pasal aku kena samak dulu blog aku kerana.............. aku dah ambil dia punye komen............... dia punya cerita tentang ceramah Pakatan Rakyat............. aku tak nak ambil peduli.................. aku nak kenal dulu perwatakannya dahulu ........... baru aku boleh ulas............... ok......... komputer aku dah samak dengan cukup 7X, tanpa bau, tanpa rasa dan tanpa warna................ kira bereslah tu............. lain kali sorrylah mak datuk............. kalau suruh buka blog dia............. boleh............. tapi kena pakai komputer mak datuk sendirilah.
Wah......... bukan main lagi kata bahaya bila bangsa Cina dan India belasah Umno dihadapan Cina, India dan Melayu songsang............ mak datuk........... Melayu songsang dia kata................. Melayu Murtadlah bodoh.
Baru sedar ke............ atau pun masa itu kamu masih lagi meleleh hinggus hijau kamu itu. Kamu sedar tak, macam mana Umno Murtad buat fitnah kat depan Cina (MCA lah...... bodoh) dan India (MIC la..... bangat). Mak bapak kamu tak cerita kat kamu ke............. Kenapalah kamu guna nama Parpukari.......... nama paling bagus ialah Sup Perut.......... nama itu memang layak untuk kamu............... aku mula-mula tengok kamu........... bukan main tergelak sampai berguling-guling kat lantai............. ini rupanya Parpukari.
Kamu ni belajar kat mana............. orang belasah Umno, bukannya belasah bangsa Melayu.......... tetapi kerana majoriti orang Melayu berada didalam Umno............... maka terpaksalah melayu-melayu seperti kamu dihina........... bila kata belasah Umno bermakna belasah Melayu........... satu penghinaan buat bangsa Melayu.............. dan mengatakan Melayu itu zalim................ Apa punya manusia sebodoh parpukari............ Kamu sedar tak............. yang Umno sumbat dalam ISA itu bangsa apa............ bukan bangsa Melayu. 
  • Siapa yang rampas tanah orang Melayu  dan jual kat Singapura ........... kalau bukan Umno.
  • Siapa yang menghina Raja-Raja Melayu............ kalau bukan Umno.
  • Siapa yang menarikbalik kekebalan Raja-Raja Melayu............. kalau bukan Umno.
  • Siapa yang membunuh bangsanya sendiri di Lubuk Merbau dan di Memali............. kalau bukan Umno.
  • Siapa yang menjadikan negeri Pahang muflis.............. kalau bukan Umno.
  •  Siapa yang merompak harta negara.................... kalau bukan Umno.
  • Siapa yang merogol budak bawah umur............... kalau bukan Umno.
  • Siapa yang menghantar budak perempouan tersebut kepusat pemulihan akhlak............. kalau bukan Umno.
  • Siapa yang memenjarakan orang yang membela budak Melayu dibawah umur itu............. kalau bukan Umno.
  • Siapa yang ditangkap di Lapangan Terbang Australia dengan membawa berjuta-juta duit tunai............. kalau bukan Umno.
  • Siapa yang membunuh Datuk Taha di negeri Sembilan............ kalau bukan Umno.
  • Siapa yang menghina hukum Allah.............. kalau bukan Umno.
  • Siapa yang menghalalkan arak................ kalau bukan Umno.
  • Siapa yang menghalalkan judi................. kalau bukan Umno. 
  • Siapa yang menghalalkan perancang keluarga, dengan membunuh janin........... kalau bukan Umno.
  • Siapakah yang merampas tanah rizab Melayu............... kalau bukan Umno.
  • Siapakah yang mempunyai istana berharga berpuluh-puluh juta.............. kalau bukan Umno.

Lain kali kalau nak menulis biar ada hujah............ ini hampas............... habuk pun tadak........... tubuh aje besar. Memang layak Umno digelar pengkhianat bangsanya sendiri dan berpadanan dengan gelaran Racist. Apakah semua ini dipanggil fitnah. Sememangnya Umno-Bn sedang lena diatas timbunan wang rompakkan daripada rakyat dan bangsanya sendiri.............. Kamu tak payah nak cakap banyak................ kamu duduk diam-diam sudah............ jangan jaga tepi kain orang............. kalau tidak tahu.............. lebih baik jaga perut kamu yang dah terlebih over.............. dah berapa bulan................ apa cakap doktor.............. bila akan melahirkannya.............. anak perempuan ke................ anak lelaki............. tengok kepada keadaan perut tu............ mungkin sebelum atau selepas raya............. dah ada nama yang sesuai ke............. kalau tak ada letakkan saja nama.................. Zamkari anak lelaki Parpukari................. ataupun ........... .. Prambuskari anak lelaki Parpukari........... cantek juga nama tu............. bukan apa.............. sekadar cadangan sahaja.......... kalau dah ada nama yang sesuai baguslah.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular