Translate

Senarai Blog Saya

Khamis, 12 November 2009

4U2C :K.B.O. Dah Kering Modal..... Sekarang Ni Tengah Merampu

Memandangkan saya sekarang saya uzur maka  saya link dari blog 4U2C. Walaupun beliau bukan sesiapa tapi saya mempercyainya.

BADAI BAI'AH BELUM MENIMPA PANTAI PAS

 
dan baiah ini makin bercelaru bila mana pimpinan ada yang mengakui dan ada yang menafikan...haha..pas terkena lagi. islam dimomokkan karena tampil negatif dibadan yang negatif..persepsi beb

mainan blogger umno sudah dapat menyaingi blogger penyokong pas bahkan isu yang ditimbulkan juga ttidak selalu tepat dan terkadang meragukan sehingga pas bergelora dikarenakan badainya.

dalam isu hassan ali merungkai bai'ah taklik mereka berdolak dan bergulung gulung, manakala asalnya mereka mengatakan hassan ali yang membongkarnya dan kemudian mereka buka lembaran baru bahawa nasa yang membukanya, ini juga TIMBUL KARENA BLOGGER PAS YANG PUNYA RAKAMANNYA TIDAK MAHU MEMBONGKARNYA SEDANGKAN SUASANA MAKINHARI MAKIN MENJADI FITNAH YANG MEMBESAR(COBAAN) BAGI PAS DAN JAMAAHNYA, nak cakap nak melindungi jamaah lagike blogger pas?

dan baiah ini makin bercelaru bila mana pimpinan ada yang mengakui dan ada yang menafikan...haha..pas terkena lagi. islam dimomokkan karena tampil negatif dibadan yang negatif..persepsi beb



Diposting oleh BRIGED MP SEGAMBUT

Kamu Ni memang betul-betullah blog pencacai yang dah habis modal nak tulis............... memang betullah blog kamu ni dak tak ada uummmmpppp.............. aku rasalah.......... baik kamu jadi Perdana Menteri lagi bagus......... aku pasti Malaysia akan cukup aman dengan pemerintahan puak-puak kamu dan yang sewaktu dengannya.

 Tapi kamu tak boleh pakai Bai'ah............. takut tercerai bini kamu nanti............... apa tidaknya kalau kuasa dah ada kat tangan................ pasti tercerai berailah pun................ mesti pasang 4 punya.............. yang bergetah dan berdahi licin mesti syarat utama.

Pasal pita rakaman itu pulak............ aku pandangan akulah............. yang kamu marah sangat-sangat dan teramat sangat tu.................. pasal kamu tak ada dalam senarai jemputan bagi pihak blogger................. diaorang satu........... pasal apa tak jemput blog yang paling terkenal sertai sekali........... betul-betul jatuh kemaluan yang ada kerana tak dijemput sekali............... malulah beb........... blog terkenal tak dijemput.

Kalau blog 4U2C tak dijemput........... patutlah juga......... pasal blog tu blog cakua......... baru buat blog dah nak tunjuk lagak pada blog terkenal macam blog aku ni............. "kalau jemput aku sekali pasti aku tak merampu macam sekarang ni"

Hai............ anggota ramai, pasal puak tak ada cerita isu-isu panas.......... atau pun memang kamu ni sudah kepanasan............ pasal tembelang dah pecah......... orang ramai dah tahu dan sedar.............. rupa-rupanya inilah blog munafik yang dihebuh-hebuh tu.

Selepas serang PAS.............. sekarang ini serang blogger pulak.......... nampak sangatlah yang blog kamu betul-betul dah kering modal.............. so............ marilah kita pakat-pakat pulau blog munafik................ semoga blog ini semakin kering modal dan .............. terpaksa tutup kedai.

Posting oleh kakikacau

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular