Translate

Senarai Blog Saya

Rabu, 11 November 2009

Blog 4U2C : Kenali Musuh PAS Dan Lakukan Pemulauan Terhadap Blog K.B.O......

Kalau kamu hendak baca blog yang paling terbaik daripada terbaik........... kamu bacalah blog K.B.O, Tulang Besi dan yang sewaktu dengannya.............. dia orang ni tulis semua betul............. dia orang saja yang pandai............ orang lain semua salah........... blog dia orang sahaja yang ada class......... selain dari blog dia.......... hampas..
Yang paling bagus sekali ialah blog Briged MP Segambut dan anak-anak syarikatnya.............. blog ni memang banyak anak syarikat.......... K.B.O.Online, Bawean Termenung, Sinar Politik dan Komunis Bawean Online...... oooopppp silap Komunitas.......... nama pun dekat nak sama dengan Komunis............ ahli dia saja 20 orang........ ramainya mak datuk.............. kalah Malaysiakini.
Sumber kewangannya............. itu kena tanya dioranglah............ itu aku tak tahu........... katakan RM2,000 sebulan setiap seorang............... dah RM 40,000, banyak tu............. duduk KL, sedara............ tak kan cukup RM 2,000 sebulan............... ni mesti lebih................. kelengkapan dia orang............ macam TV 3 suku............. tapi bawah sikitlah dari TV3 suku.
Sumber-sumber daripada tulisan dia orang................. tak mainlah dari jenis cakua............... mesti yang berpangkat tinggi.......... Kepakaran blog ni................ buat fitnah, buat tuduhan dan melaga-lagakan dengan niat jahatnya............ musuh utama blog ni ialah PAS.................. parti lain dia tak kacau.
Kalau tak percaya............ tengoklah cara blog buat tesis Ph.D........... tajuk tesis Ph.D yang pertama blog ni........... Persepsi Mengatakan Pemimpin PAS Kini Jauh Dari Islam, Dengan Itu Blog Ini Harus Keluar Dari Menyokongnya............... tajuk yang kedua tesis Ph.D blog ni......................Pemimpin Atasan PAS Gila Kuasa Dan Bukan Gila Islam............ Mak datuk.......... berasap tajuk tesis Ph.D diorang.
Pasal tajuk tesis dia orang ada class............... maka marilah kita pakat-pakat buat penilaian........... payah sangat, kita konon-konon jadi pensyarah la............. bukan senang nak bagi pangkat Doktor Sampah........... Tesis pertama dia orang............... kita bagi jalan mudah kat blog diorang.............. Jangan letak keluar............. kita letak berambus lah kamu dengan dianugerahkan slogan BPN.............. itu pun kalau geng-geng BPN nak terima.
Tesis kedua pulak............ kita pakat luluskan............. tapi kena tukar tajuk tesis Ph.D kepada.......... Briged MP Segambut Gila Kuasa Nak Jadi PM Dan Bukan Gila Bayang............. tak payah nak sebut Islam la......... dulu aku tengok gambar ahli wanita diaorang pun tak tutup aurat. pun............. seksi.
Jadi, aku syorkan agar ahli PAS pulau blog diorang.......... pakat-pakat baca blog 4U2C pulak........ lagi kamu baca lagilah diaorang X............ itu saja caranya untuk mengajar mereka berbahasa........... apa keperluannya membaca blog-blog yang membawa kepada perpecahan dengan melaga-lagakan pemimpin anda.
Ini bukan blog PAS.......... tetapi aku kesihan juga kepada ahli-ahli PAS yang terkial-kial disebabkan berita-berita yang dinawa oleh siMunafik............. Jangan kata aku pakai tulis je............ aku pun ikut juga perkembangan politik semasa........... macam tuduhan yang mengatakan Presiden PAS tidak membela DSAI dalam kes liwatnya............ aku pernah dengar ceramah Haji Hadi............. bagaimana beliau membela DSAI.
Kalau aku ni tak dengar sendiri ceramah tersebut............... mungkin aku percaya dengan tuduhan Tulang Besi.......... Nak bagi nasihat sikit kat Tulang Besi............ kalau nak menipu.......... rekalah cerita yang orang lain tak tahu........... hanya kamu sorang je tahu............ aku ingatlah........... kalau kamu cerita kat tiang lampu pun, tiang lampu tak percaya............ tiang lampu pun boleh beza antara betul dengan tak betul.......... Kalau kamu nak jadi bodoh.............. jadilah bodoh bersama geng-geng kamu............. jangan bawa orang lain.
Memang puak-puak ni............. puak Munafik........... bacalah macam mana diaorang olahkan cerita tentang isu bai'ah............ orang macam ni lebih jahat daripada Umno................ Umno dah terang dan jelas musuh PAS........... tetapi puak-puak ini berselindung dibawah cerita............. konon-kononnya membantu PR........ hakikatnya............ inilah warisan Kaab dizaman Rasulullah s.a.w.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular