Translate

Jumaat, 23 April 2010

Bila Dua Ekor Katak Perak Di Dapati Tidak Bersalah....

Bila dua ekor katak didapati tidak bersalah berkaitan rasuah, ianya sudah dijangka dari awal lagi. Apakah kerajaan yang korup akan menyabitkan keduanya dalam usaha menyelamatkan kerajaan 5-0. Maka tersenyum lebarlah kedua-dua katak tersebut. Apa tidaknya jika al-fulus sudah masuk poket, kes pula dibuang.

Buat pengundi Hulu Selangor, renungkan dengan fikiran yang waras bagaimana kerajaan yang korup boleh melakukan apa sahaja walaupun bukti sudah dihadapan mata pun mereka boleh lepas. Bagi mereka yang sudah buta mata hati, tiada istilah halal haram dan apa yang ada dalam kamus mereka hanyalah 'Halang' sahaja.

Inilah kerajaan 'One Malaysia' yang sanggup bersengkokol dengan Israel dalam usaha mengekalkan kuasa. Lihatlah bagaimana mereka sanggup menyokong Israel menggenakan sekatan terhadap Iran. Dalam menghalalkan tindakkan mereka, pencacai-pencacai mereka menggunakan 'Golongan Syiah' patut ditentang.

Inilah jasa 'One Malaysia' selepas bertemu dengan Presiden AS. Sanggup memberi sokongan yang kuat kepada 'Penyembelih Umat Islam'. Tidak cukup dengan tangan yang bergelumuran dengan darah rakyat sendiri, sekarang cuba pula mengotorkan tangan dengan darah rakyat Palestin dan Iran.

UNDI PAKATAN RAKYAT, BERMAKNA MENENTANG KEZALIMAN.
UNDI BN, BERMAKNA MENYOKONG KEZALIMAN.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular