Translate

Senarai Blog Saya

Sabtu, 28 Mei 2011

Benarkah Ketua Pemuda Umno tahi Hidung Masing ?.


ASET RM2.8 BILION, HUTANG RM30K TAK BOLEH BAYAR?


Sumber MRCB memberitahu, ada masalah yang berlaku dan amat memalukan. Kisahnya hutang telefon RM30K yang sepatutnya dibayar, dikatakan tidak mampu walhal Ketua Pemuda dikatakan memiliki aset bernilai lebih RM2.8 bilion.


Nampaknya masing-masing mula nak lepas tangan dalam membayar hutang. Walaupun khabarnya si Ketua akan menghantar namanya untuk mencalonkan dirinya sekali lagi, hutang sekecil itu pun khabarnya tidak mampu dan tidak mahu dibayar.

Benarkah Ketua Penerangan dan Ketua sayap berkenaan tidak mampu membayar hutang atau pun sememangnya cuba menimbulkan satu persepsi baru terhadap parti yang mereka sendiri menjadi pemimpinnya.

Salah seorang Ketua Pemuda Bahagian di Utara yang enggan namanya disebut yang berasa bertanggungjawab telah mencadangkan kempen untuk mengutip RM158 seorang daripada 191 Ketua Pemuda Bahagian di seluruh negara untuk membayar hutang berkenaan.

Apa punya Ketua Pemuda ler.... kedekut! Taik hidung masin! Apa sangatlah RM30k berbanding RM2.5 bilion. Masa bertanding bukan main janji... tabur bulan bintang, mengalahkan Anwar Ibrahim.

Ketua-Ketua Pemuda Bahagian, minta tolong sahkan berita ini... 
Sumber; TFK
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular