Translate

Rabu, 26 Ogos 2009

Apakah Pakatan Rakyat Cuba Timbulkan Kekacauan Di Perak.......

Tindakan pembangkang yang mahu mengadakan sidang Dewan Undangan Negeri pada 2 September ini disifatkan sebagai tidak menghormati undang-undang dan mempedulikan kedudukan Sultan Perak, Sultan Azlan Shah.
 
Menteri Besar, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir juga menganggap rancangan itu sebagai `ulang tayang drama bawah pokok' dan cubaan menimbulkan kekacauan di negeri ini. (Utusan Malaysia)


Ulasan Musafirlalu.........

Apakah Pakatan Rakyat dikatakan menimbulkan kekacauan di Perak seperti yang dipaparkan oleh Utusan Meloya itu betul? Siapa sebenarnya yang tidak menghormati undang-undang seperti yang dikatakan oleh MB Mahkamah itu, Zambry D'pulau Al-Kudeta.

Berani juga si Zambry D'pulau Al-Kudeta menyebut tentang undang-undang selepas beliau sendiri meliwatnya. Dimanakah letaknya kredibiliti seorang yang bertaraf Phd, tentang undang-undang apabila beliau sendiri tidak menghormati undang-undang.

Aku sendiri pun tidak tahu, benarkah beliau betul-betul lulus dalam tesisnya untuk mendapat  Phd  itu. Entah-entah tesis yang beliau buat itu pun cacamerba, jikalau melihat kepada perwatakan beliau. Siapakah sebenarnya yang meneliti tesis beliau, atau pun beliau mengupah orang lain melakukannya, atau pun peneliti tesis beliau pun mungkin dibeli.

Apa tidaknya.............. bukankah beliau suka membeli orang............. seperti Bos beliau. Tapi beliau tidak boleh menandingi Bos beliau............... kerana Bos beliau lagi pandai ............ kalau bak beli orang ............ dan menghilangkan orang ............. tiada siapa yang dapat menandinginya.

Apa pasallah Zambry D'pulau Al-Kudeta ni .............. pemikiran pun dah cacamerba ............ mungkin kerana berpuasa kut......... perut kosong ........ maka pemikiran mula buat hal ............ Pakatan Rakyat nak mengadakan sidang Dun ........ dikatanya tidak menghormati undang-undang ........... dimanakah pemikiran beliau sekarang ini.

Mengadakan sidang Dun............... dikatakan tidak menghormati undang-undang............. bagaimana pula kalau tidak mengadakan sidang Dun ................. setelah masanya sudah cukup ............. tidakkah itu dipanggil menghina Dewan Undangan Negeri ............ yang mana satu betul ........... mengadakan sidang........... atau pun.......... tidak mengadakan sidang............ naik pening kepala aku memikirkannya............. ini semua kerana ............... Zambry D Pulau Al-Kudetalah.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular