Translate

Sabtu, 15 Ogos 2009

Santai Bersama Blogger Perak.

Semalam ada terima satu call, tengok pada handphone tertera nombor sahaja,. Bila jawab, rupa-rupanya blogger Alhusseyn. Dia tanya besok pergi tak ke perjumpaan para blogger negeri Perak. Saya kata saya akan pergi, tapi tak ada kawan kerana saya bukannya mengenali siapa-siapa pun. Saya ajak beliau pergi bersama dengan saya, beliau setuju dan ajak pergi awal sikit jam 12 tengahari, pasal beliau kata nak mandi kat sana. Dan sebelum itu saya bagi tahu beliau yang saya ni ahli PAS kawasan Gopeng tapi tidak aktif. Dia kata tak apa, janji ada nombor keahlian supaya senang untuk dirujuk. Saya mendaftarnya pada 1999, iaitu selepas hampir 3 tahun tinggal di Ipoh. Saya sememangnya tidak aktif kerana saya tidak mengenali sesiapa dan satu perkara, saya jenis kurang bergaul melainkan ditempat kerja. Saya mendaftar keahlian semasa saya tinggal di Taman Maju Rapat, Ipoh. Sekarang saya tinggal di Tambun (Dun Ulu Kinta), mengundi di Dun Manjoi(Parlimen Tambun), ahli PAS kawasan Gopeng. Tiga tempat yang berlainan. Sekarang baru saya mempunyai beberapa kawan di kawasan Gopeng. Ini kena aktif kan semula keahlian saya. Alhusseyn tanya saya nak bawa apa kerana beliau ada bawa sedikit makanan, saya kata bawa diri aje ler. Kerana saya pun tak tahu nak bawa apa. Beliau bagi tahu bawa lah makanan ringan atau kacang. Ok juga.... ni nak kena pergi pasaraya Giant cari kacang menglembu. Ok..... jumpa kat sana.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular