Translate

Isnin, 5 Oktober 2009

Bagan Pinang : Takziah Buat King Of Mat Rempit............

IMG_0260
Berjalan bersama-sama Datuk Sabri dengan dikelilingi penyokong Umno dan telah dilanyak-lanyak dengan teruknya oleh penyokong PAS.
IMG_0261
Beliau telah diberi tepukkan maut dan dicekik oleh beratus  penyokong PAS.
IMG_0262
Kelihatan beliau telah dilanyak dengan teruk oleh beratus-ratus penyokong PAS

Berpuluh-puluh kesan merah sebesar buah kelapa dileher sehingga menghadang muka beliau dan hanya muka barua kat belakang beliau sahaja yang kelihatan menunjuk bengkok sebesar buah kelapa dilehernya.

Sekarang sedang nazak di ICU dengan tiub-tiub dan wayar-wayar penyambung hayat ditubuh beliau.


























Menurut pakar-pakar yang beliau berkemungkinan akan lumpuh dibahagian anunya. Satu 'Tregedi Oktober' buat beliau kerana kelumpuhan tersebut akan menghalang cita-citanya untuk membuat koleksi bini. Apakah 'King Of Mat Rempit' dapat diselamatkan oleh pakar-pakar loyar buruk? Sama-samalah kita doakan akan beliau diberi kekuatan agar drama tersebut dapat disiapkan. Menurut khabar-khabar berombak, batu nesannya telah pun ditempah oleh mat-mat rempit dengan ukiran dibatu nesan tersebut tertera kata-kata,"Tragedi Oktober King Of Mat Rempit Dalam Kenangan".

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

biaq pi dia abihkan skripnya...kita nak tengok hebat ke tak lakonannnya tu..kalau tak betui semua tu..biaq dia terus jadi cam tu..ingat akan kekuasaan ALLAH...dan azab ALLAH amat berat...

arepunk berkata...

baso nawok....nk kno latnak ko tuhea raso2 dio ni ni....xpo,sesunggohnya allah swt maha adil dan x zalim...sama2 la kito tgk pahni gapo jadi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular