Translate

Jumaat, 30 Oktober 2009

Mangsa Liwat Seterusnya? Atau Dia Memang Dungu?


Inikah manusia yang disanjung oleh Pemuda UMNO Malaysia? Inikah mesej perjuangan Pemuda UMNO Malaysia kepada Rakyat Malaysia? Inikah bentuk pemikiran dan gelombang perubahan Pemuda UMNO Malaysia?

Apakah Pemuda UMNO begitu dayus? Apakah Pemuda UMNO sudah hilang akar umbi dan jati diri? Apakah Pemuda UMNO masih setuju untuk orang ini Khairy Jamaluddin diangkat sebagai Ketua Pemuda UMNO Malaysia?

Presiden UMNO, Timbalan Presiden UMNO dan Nai-Naib Presiden UMNO, Pengerusi dan Jemaah Jawatankuasa Disiplin Parti UMNO dan Veteran UMNO ambil BERAT dan PEDULI wajah ini? Apakah senyum sebagai sindiran akan ke PANDIRAN UMNO?

Mana Pak Mertuanya,Tak beri Nasihat ke budak hingusan ini? Kj telah mencemar Nilai dan Etika Tersirat, ibarat Retak Menanti Belah. Dalam sejarah kepemimpinan PEMUDA UMNO, inilah satu-satunya Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang telah membacul wadah, nahdah dan dakwah UMNO Malaysia. Ini KES BERAT. Sudahlah banyak penyakit lalu tak beres, kini H1N1 Ketua Pemuda UMNO Malaysia...pula.

Ternyata PINTAR yang tidak berTUAN, menjahanamkan Parti Umat Melayu 1946. Sudah pasti Tok Nyang Sheikh Abdullah Fahim kecewa sikap Cicit Menantu yang tak kenang BUDI.


Atau inikah manifestasi pelacuran minda oleh Anwar Ibrahim? Atau ini dia sasaran mangsa liwat seterusnya Anwar Ibrahim?

Gugurkan aja Jawatan Ketua Pemuda UMNO yang disandangnya. Sudah hilang kelayakan secara roh. Ooii...pembesar dan Bangsawan UMNO...bertindak lah, demi Roh Agama, Bangsa dan Tanahair.(PANEH MIANG)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular