Translate

Ahad, 14 Mac 2010

Inilah Slogan One Malaysia Yang Menjadi Impian Najib.

[anak+najib2.jpg]
Kehidupan sosial anak 1Malaysia boleh dijadikan contoh untuk rakyat Malaysia
Kenalkah anda anak menteri mana yang sedang berhangat ini jika bukan menteri yang menjaga parlimen


Inilah kehendak sebenar Najib untuk rakyat Malaysia yang bertunjangkan, 1 Malaysia : Rakyat Didahulukan dan Pencapaian Diutamakan. Dengan kerkayaan yang melimpah ruah tanpa mengerti apa itu kesusahan, maka lahirlah syurga dunia buat anak-anak pemimpin negara.

Dengan penuh kepura-puraan yang kononnya ingin membantu rakyat marhean dengan kesempitan hidup diibaratkan 'kais pagi makan pagi dan kais petang makan petang'. Jika inilah kehidupan anak-anak mereka yang bergelombang dengan segala maksiat, bolehkah pemimpin-pemimpin Umno dijadikan idola.

Inilah kerja sebenar pemimpin-pemimpin Umno yang saban hari mencari idea bagaimana untuk menipu rakyat. Masih tidak sedarkah wahai penyokong-penyokong Umno yang berpemimpinkan pemimpin yang korup. Daripada peringkat bawahan sampailah keperingkat tertinggi. Bagi mereka, dosa dan pahala boleh dipermain-mainkan. Semoga mulut-mulut mereka masih lagi boleh mengucap dua kalimah syahadah.

2 ulasan:

Unknown berkata...

paparan ini memberi gambaran bahawa berfoya2 sudah menjadi mainan golongan elitis melayu. mereka naik kerana kuasa yang ada di tangan dan bukan kebijaksanaan dan ilmu. sesuatu perlu diperbetulkan, atau golongan elitis dan bangsawan perlu direndahkan bagi membetulkan pandangan budaya hidup mereka yang memandang sepi terhadap kemoralan.

Tanpa Nama berkata...

Sepatutnya sdr perlu masukkan sekali gambar pemimpin pakatan spt mat sabu.. Anwar... Adun selising.. Ustaz badrul.. Baru adil. Jgn aib org sibuk dijaja.. Aib sendiri dpn mata buat2 buta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular