Translate

Ahad, 7 Mac 2010

Sistem Dajjal : Tenaga Ritual...Bah.9 (BahteraWawasan)

Berikut pula adalah prosedur dan bacaan dalam melengkapkan ritual syaitan yang diambil dari sumber yang sama, hanya sekadar maklumat:

1. Head to South, trace pentagram thrust through center and read the chant: Shaitan, devil jinn of theBurning Desert sands and Sun, thy stave and thy fork unto the flame that is my soul shall be illuminated, Shaitan the Adversary, my soul enflamed! 

2. Head to East, trace pentagram thrust through center and call Lucifer, read the chant - Lucifer, bringer of Illumination and love who resides in Shadow and Light, cover and cloak my spirit with thy twelve wings of chosen men, serpent skin covered from the shedding of the Dragon, bring forth the serpent essence of my soul. Lucifer bringer of light and Illumination, I summon thee forth!

3. North, trace pentagram thrust through center and call Seth (Belial), read the chant - Seth, isolator and strengthening force of Storms, that chaos which I have tempered in thy elegance of darkness, Seth with the Eye of Algol. Seth, Lord of Storms and the Red Lands I summon thee forth! (Eye of Algol…eye bermaksud satu mata..bukan Eyes of Algol, tapi Eye of Algol)

4. Head West, trace pentagram thrust through center and call Leviathan, read the chant - Let now the Serpent encircle me, Leviathan the Coiling Serpent of timeless being, I summon your essence. Great chthonic daemon of endless being, I seek to drink of your cup and behold the mystery of the depths!

5. Turn to the East, completing the Circle, extend the arms forth and give the I’l Cornuto or Sign of the Horns, and say:

Before me Lucifer! I invoke the Powers of Air!
Behind me Leviathan! I invoke the Powers of Water!
On my right hand, Shaitan! I invoke the Powers of Fire!
On my left hand, Belial! I invoke the Powers of Earth!

For about me flames the Pentagrams,
And in the Column shines the 
Six-rayed Star of Babalon-Lilith.
Repeat the 
Qabalistic cross give the Sign of Silence.

Touch the forehead, say Ateh.
Touch the root chakra, say Malkuth.
Touch the right shoulder, say ve-Geburah.
Touching the left shoulder, say ve-Gedulah
.

Berdasarkan bacaan dan prosedur dalam ritual tersebut, dapat difahami bahawa ada pertalian antara pentagram, syaitan (rujuk sebagai shaitan), jin (rujuk sebagai jinn), illumination (illuminati), Seth (musuh Horus), Yahudi (rujuk pada baris twelve wings of chosen men), Dajjal (dirujuk sebagai Eye of Algol),Star of David (dirujuk sebagai Six-rayed Star of Babalon), simbol tangan (rujuk Sign of the Hornsseperti gambar di bawah) dan Kabbalah (dirujuk sebagai Qabalistic, jika tidak salah). Nampak pertalian itu semua? Bukankan sudah jelas sistem ritual Dajjal ini?

Ukiran Quatzelcoatl menunjukkan simbol 'sign of the horns'.
Rujuk artikel Jejak-Jejak Dajjal Dalam Pentas Sejarah

Rasanya, ramai yang tahu mengenai fungsi Master Carpet atau Checkered Floor dalam menghidupkan ritual satanis dalam Freemason, Illum atau seangkatan dengannya. Maklumat mengenainya juga boleh dirujuk dalam blog-blog ilmiah berbahasa Melayu. Maka, tidak perlu dijelaskan secara terperinci di sini kerana blog-blog ilmiah berbahasa Melayu yang lain sudah menjelaskannya dengan baik sekali. Begitu juga dengan penjelasan mereka mengenai fungsi tiang Masonic iaitu Jachin dan Boaz.
Checkered Floor atau lantai berbentuk papan catur dalam Kuil Mason


Perkara yang perlu difahami di sini hanyalah mengenai getaran tenaga yang boleh terhasil, kesan daripada penggunaan elemen-elemen ritual tersebut. Kita tidak akan ketengahkan pendapat-pendapat atau kajian-kajian baru dalam artikel kali ini, sebaliknya kita akan mengutip semula hasil kajian-kajian yang telah diberitahu melalui artikel-artikel terdahulu dalam siri tajuk Tenaga Ritual. Kami berharap, pembaca masih ingat kandungan-kandungan hasil kajian yang pernah diketengahkan dalam artikel sebelum ini. Kita akan gunakan semula semua hasil kajian itu di sini untuk membuat satu kesimpulan lain.

Kita kutip semula pendapat Dr. Philip Calahan menerusi kajiannya bertajuk Kings Chamber of the Great Pyramids yang kemudiannya disokong oleh kajian yang dibuat Mary Hardy dan Dean Hardy dariAmerican Institute of Electrical Engineering yang menemui penemuan menarik (tetapi tidak mengejutkan sesetengah pihak) iaitu piramid dan binaan berbucu mampu menjadi saluran untuk menjana tenaga bagi menghasilkan vortex. (rujuk artikel Tenaga Ritual Bahagian 1)
 
Bersambung

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular