Translate

Sabtu, 11 Disember 2010

Hamidah Bantai Nazri Kerana Isu Namewee....... Bantai Jangan Tak Bantai.


Inilah Klip Video Namewee yang menghina Islam

Ini adalah bumi Malaysia yang menjadi teraju pemerintahan adalah orang Melayu, jika ada menteri Melayu yang sudah menguris hati orang Melayu menteri itu wajar disingkirkan demi menjaga hati 12 juta orang Melayu di Malaysia. Kenyataan diatas bolehlah kita tujukan kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz memandang enteng sindiran ramai orang Melayu terhadapnya kerana bertemu dengan begitu mesra dengan Namewee yang memakai tidak sesuai seolah-olah mencabar orang Melayu sendiri.
Nazri berkata dia tidak peduli dengan kenyataan Ahli Majlis Tertinggi Perkasa, Mohd. Zahid Md. Arip itu kerana menganggap dia(Nazri) melakukan perkara yang betul.
kalau itulah kata-kata Nazri, memang Nazri sudah menguris hati jutaan orang Melayu dan jika dia(Nazri) masih menteri, BN mungkin akan kehilangan 4 juta pengundi atas pagar orang Melayu
Atas dasar apa Namewee berjumpa Nazri sedangkan orang lain bukan main susah nak jumpa menteri. Apakah istimewanya Nmewee yang memburukkan orang Melayu dengan lagu 'F**K adakah untung membela orang yang mempermainkan lagu negaraku
Namewee mengunjungi Mohamed Nazri bagi meminta kerajaan membiayai pembikinan video 1Malaysianya F**K. Pemuda kontroversi itu meminta bantuan peruntukan RM1 juta daripada kerajaan.
Apa yang pastinya Nazri telah menguris hati jutaan orang Melayu seluruh Malaysia.
(Sungai Rapat Online)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular