Translate

Sabtu, 1 Januari 2011

Apa?????...... Kurang Dengarlah....... Blogger BPN Tergugat !!!!!!!

Komen ini saya petik daripada blog Pejuang Bangsa berkaitan kes rogol yang sedang dibicarakan dialam maya. Bukan main marah lagi mereka terhadap Rocky Bru diantara orang yang pertama mendedahkan isu rogol amah warga Indonesia oleh Rais Yatim.

Inilah nasib yang dialami oleh blogger BPN dan Nadi Rakyat apabila isu tersebut tidak dapat ditangkis oleh mereka. 
Apa pasal mereka marah?
Pasal cerita itu benar dan bukan fitnah.
Kenapa Papa Gomo diam?
Pasal cerita fitnah Adun Selinsing dah kantoi.
Kenapa kantoi?
Dah kena kencing oleh siMamat Saidi.
Takkan dah tak ada cerita fitnah dari Papa Gomo lagi?
Dah sembunyi dalam kain siMamat Saidi kerana beliau akui yang beliau fitnah Salahuddin Ayub. Dengar cerita beliau minta maaf kat Salahuddin di parlimen...... kah...... kah...... kah...... tahu takut, nasib baik Salahuddin tak saman.

AKU PEDULI APA KAU SIAPA!!!
TAPI KALAU NAK MENULIS SEKADAR NAK CARI KEPENTINGAN DIRI, BAIK KAU BERAMBUSSSSSS.... ORG MACAM KAU TAK LAYAK DUDUK BERSAMA PEJUANG!!
KEPADA KERAJAAN, CUKUPLAH DI TIPU OLEH MEREKA YG PERNAH HENTAM KERAJAAN!!!
TUIH!!! KAU ADA TAK UNTUNG, KAU TIADA TAK RUGI!!!

Komen PB

Ini adalah komen penyokong pro kerajaan dalam laman facebook yang berang dengan Kepala Blogger Elite Rocky Bru @ Rocky Beruk dan gengnya terus menabur fitnah terhadap Menteri Datuk Seri Utama Rais Yatim . Fitnah oleh geng mereka ini telah merosakkan imej blogger mesra kerajaan dan tuduhan mereka ini telah dijadikan senjata blogger dan pemimpin pembangkang. Adakah Rocky sudah kalih dan menyokong perjuangan Anwar Ibrahim & Pakatan ??
 
Tindakan geng blogger elite diketuai Rocky ini yang menabur fitnah terhadap Menteri Datuk Seri Rais Yatim yang kononnya merogoh amah jelas mempunyai agenda dan kepentingan peribadi . Dikhabarkan bahawa beliau sebelum ini pernah minta projek kepada Menteri terbabit tetapi tidak dilayan . Jadi, mereka mula melemparkan fitnah kononnya mengaitkan anak Rais dapat kontrak jalur lebar jutaan ringgit.

Kini mereka mula siri kedua dengan menabur fintah rogol amah terhadap Rais . Kalau betul Rocky Bru ini ada bukti skandal ini , sila keluarkan bukti-bukti seperti pengakuan video sepertimana video Zina Adun Selinsing . Jangan hanya cakap sahaja tanpa bukti .......

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular