Translate

Senarai Blog Saya

Khamis, 27 Januari 2011

Gambar Yang Menjawab Fitnah Blog BPN Yang Diketuai Oleh Bapak Gomo N Parpukari Basi.




1. CERITA BANJIR 1

Ditakdirkan Allah, maka banjirlah pekan Labis....maka....





Inilah bezanya antara yang 'karat hijau' dan 'karat biru'..yang dakwa parti ketuanan Melayu langsung tak tahu agama..tu sebab MCA lebih suka berdamping dengan Umno berbanding dengan PAS..sebab apa, sbb dalam Umno ramai yang jahil agama mcm Chua Soi Lek..

Penulis harap Chua Soi Lek dan ketua wanita Gerakan tak timbulkan isu gambar di atas.."bukan sahaja dengan lelaki, dengan perempuan pun dia (cikgu Normala) tak beri tunjuk kaki betisnya, ini tak mesra"...


2. CERITA BANJIR 2

Bila Allah turunkan ujian banjir, ingatkan masing-masing muhasabah diri, jauhi dosa dan mungkar..rupanya tidak..isu banjir dijadikan modal untuk mencipta fitnah..

Eh, siapa yang fitnah siapa ni? fitnah tentang apa?




Apa kata blogger di atas:
"Kami dengar Mala berada di Lembah Bakti ketika air naik. Sebaik dilihat air naik, dia tidak mahu menaikkan kain untuk mengharungi banjir. Sebaliknya Mala terus mematah balik dan pergi ke tempat lain.

Hai apa jadinya jika betul berlaku banjir dan Mala sudah jadi wakil rakyat? Adakah dia akan berpatah balik? Baru saja testing masa pilihanraya kecil dah tak mahu bersusah. Apa jadinya bila dah jadi wakil rakyat?" - theunspinners.blogspot.com
Sungguh keji cara kempen blogger Umno di atas..fitnah dah lali dengan darah daging mereka..korang tahu mana sumber mereka??..sumber mereka ialah, "kami dengar", "kami dapat tahu", "kami syak", "kami diberitahu", "kami rasa-rasa" dan seangkatan dengannya...

Inilah yang dikatakan blogger ce-la-ka..maaf jika terkasar bahasa...






Gambar Cikgu Normala meredah banjir bertemu dengan penduduk kampung boleh lihat di SINI..gambar jentera PR mangsa banjir penyokong BN pula di SINI..

3. CERITA BANJIR 3

Cerita bab banjir ni rupanya di kubu kuat BN pun banjir kilat jugakk..ingatkan bila dan nama kubu kuat, semuanya terjaga dan terkawal la kan..maklumlah semua peruntukan/kewangan diagihkan kat kawasan dia...rupanya kena juga..kuasa Allah..




(Teruk juga banjir kat kubu kuat BN ni..gambar dirakam ketika jentera PAS/PR sedang membantu mangsa banjir (penyokong Umno)..lagi gambar di SINI..eh, mana pemimpin Umno? mana Tok Ai??...)

Kalau kalian ingat, masa PRK2 sebelum ini, galak betul penyokong/blogger Umno kritik dan hentam PAS kononnya kerajaan PAS punca kawasan itu banjir (kebetulan kawasan yang diadakan pilihan raya tu kawasan mudah dinaiki air)..

Meriah betul kutukan tak kurang fitnah terhadap kerajaan pimpinan PAS Kelantan..sekarang rasakan sendiri..Allah bayar cash..'sakit' tak? (RuangBicaraPriaMalaysia)
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular