Translate

Senarai Blog Saya

Khamis, 27 Januari 2011

Hello Bro..... Ini PRK La...... Lu Ingat Felcra n Felda Mak Bapak Lu Punya Ka..... Kwek..... Kwek..... Kwek !!!!


Agak-agak si Isa anak Samad bagi kat mamat berapa sebagai upah kacau ceramah Pakatan Rakyat ???. Aku rasa la, paling-paling banyak pun RM 20 itu pun tolak nasi bungkus lauk ikan kering RM 8..... so, dapat RM 12. Lepaeh la rokok dunhiil sebungkus ada baki RM 2.

Orang berpolitik dia pun sibuk nak politik...... haram jadah, apa pun tak tahu apa itu politik. Hello kawan.... sedorlah sikit, ini PRK la........... kalau tak ada lesen, tak kanlah boleh buat ceramah. Buat malu bangsa Melayu aje.

Biasalah bila keadaan dah terdesak sangat nak menang, mulalah buat pro-vok-ka-si..... Dalam keadaan macam itu pun nak cabar PR...... konon kalau PR buat pro-vok, depa pun nak pro-vok juga. Siap bagi tahu kat polis yang buat ceramah orang luar......... so what.

Lantaklah PR nak ceramah sampai pagi pun yang simamat puaka nak kacau pasal apa......... ada saham kat Felda ke. Kesianlah aku tengok bangsa aku sebegitu dayus......... berani kerana ada back-cop....... hello mamat....... pasal marah sangat....... Isa anak Samad tak hulur ke !!!!!
Inilah produt keluaran Umno-Apco, baru kenal politik dah nak tunjuk belang. Mereka sepatutnya sedar, perkara-perkara seperti itu PAS cukup pandai mengatasinya. Kerana itu pendokong-pendokong PAS sedikit pun tidak gentar kerana sudah berpuluh-puluh tahun malah mamat ni tak ada lagi kat dunia ini pun PAS sudah melaluinya.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular