Translate

Senarai Blog Saya

Khamis, 19 Mei 2011

kenapa ada lagi yg bengong


aku tulis hal muktamar dia kata aku takut geng perpaduan kalah. betapa bebal dan bengongnya kumpulan yang menyokong fasal 3 dan 5. nak sokong pilih fasa fasa lepas tu cari fasal.  kalau nak sangat baik kononnya terlebih sangat hebat buat parti sendiri buat fasal sendiri yang mana pas tak elok buat fasa baru. jangan cari fasal dengan masalah yang paling celaka. bodoh melantun lantun. kenapa lak takut geng perpaduaan kalah. kalau takut kalah ust nasharudin tak akan bertanding bukan macam geng bangang cakap aje hebat tapi tak berani pun tunjukkan kehebatan mencalonkan kehebatan calon setakat balaci yang jual kuih tepi jalan buat apa. cakap dengan aku anta dan ana pun peduli apa aku. setakat ana anta adukatakguna pun cakap ana anta dengan ularmak kepala lutut. bodoh punya geng reform. bebal melantun lantun. tahun ni macam sepi je kumpulan reform ke dah hilang batu sebelah. jadi sida sida lak tahun ni. yang paling bodoh adalah mengatakan geng perpaduaan tak berani nak bergabung dengan umno. kenyataan yang paling bodoh untuk orang politik. nak masuk umno ingat sesenang serah borang ahli umno ke mcm ezam mat nor ke nak sertai umno. cakap hebat tapi bodoh.

dah dibagi peluang tapi tak berani atau hanya berani melemparkan fitnah dalam blog. kalau rasa diri hebat macam setan baru le hebat. aku lebih hebat dari adam ni setakat sokong ikut tajuk baik tak payah. dah dibagi peluang untuk bertanding masuk le bertanding. pas dah bagi lantai sama rata tak ada senget macam umno. kalau mat sabu nak bertanding pun dia boleh bertanding tak perlu pun kuar duit sesen. kalau mat sabu nak bertanding dalam umno, ketua cawangan kuala beruk pun mat sabu tak layak bertanding. inikan nak bertanding jawatan no 2. ada lagi manusia yang terus beranggapan orng lain tak hebat selain diri sendiri. kalau takut kalah baik tak payah bertanding, nampaknya geng reform penakut bacul jadi kaum belakang lorong pejabat pas lagi baik. kalau dalam jemaah pun bacul macamana nak berhadapan dengan umno. FZT Online
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular