Translate

Senarai Blog Saya

Khamis, 6 Ogos 2009

Presiden Pas Jgn Masuk Campur.........Penulis Bangsat.

Buat pertama kalinya gua tak nak Presiden PAS masuk campur dalam isu semasa. Isu si bangsat Ronnie Liu kat Selangor. Lu jgn nak memandai2 keluar kenyataan Hadi woi. Gua tendang lu ala2 FRU nanti. Makin jahanam jadinya. Tak kompiden langsung gua dengan lu nih. Lu tu dah la dipandang serong kepada UMNO oleh pengundi bukan Melayu / bukan muslim. Sekali lu bersuara bantah Ronnie, terus jadi kes lain. Bebal lu, liabilty lu kepada PAS tak sudah2. Naik menyampah gua. benda ini dalam kerumitan politik Malaysia. Presiden jangan nak So, gua bagi sokongan penuh kepada Hasan Ali, Khalid Samad dan PAS Selangor untuk fightmemandai2 masuk campur. Buat kerja dari belakang jer boleh. Ulama tak ulama. Kalau bangang gua cakap jer bangang. Takda masa gua nak taksub2 de.( dari blog Aduka Taruna) Ulasan Musafirlalu....
Inilah suara-suara bangsat ala Umno yang tak tahu menghormati orang. Hang ni sememangnya bangsat se bangsatnya yang menulis tapi takut menonjolkan diri. Kalau setakat papar gambar patung buat apa. Atau sememangnya hang tu sebiji macam patung. Penulis yang berani akan menonjolkan photonya, bukan berselindung di sebalik patung. Hang ni selayaknya dipanggil penulis upahan Umno. Aku dulu bukan suka sangat nak buat blog, cuma bagi komen sahaja. Tapi bila muncul penulis macam ini lah yang aku buat blog sendiri. Orang nak baca.... baca......... tak nak baca sudah..... janji aku boleh lepas apa yang ada dalam fikiran aku. Hang ni apa ada....... maruah pun tak dak....... kalau ada maruah sebagai penulis, kenapa takut letak muka hang kat blog hang. Hang kena banyak belajar lagi kalau nak jadi penulis yang berani macam Albanjari, Alhusseyn, Ahlifikir2, Manjungmali, Ibnu Hashim dan yang berani menonjolkan photo dia orang, dalam apa jua yang mereka tulis. Itulah yang dipanggil bertanggung jawab dalam penulisan mereka. Hang apa ada.... batu pun tak dak.......... kalu ada bagi makan anjing lagi baguih. Gua salut sama dia orang yang berani menonjolkan diri bagi orang kenal. Itulah sikap seorang penulis blog ataupun penulis buku. Hang apa ada............. habuk tak dak............ pi mampuihlah orang macam hang ni. Aku tak tahu lah hang ni duduk belah mana, tapi aku nak tanya hang yang duk tulis tentang politik........... Boleh bagi tahu aku apa itu makna politik. Aku nak tanya hang........ hang penuh rasa ke macam mana azabnya PAS pada akhir tahun 70 an dan pada tahun 80 an. Kalau ada pun......... hang masih beringus lagi. Tulis jangan pakai sedap mulut ajer. Aku pantang betul kalau orang dok hina pimpinan aku.......... tak kira sapa baik TGNA ke, TGHH ke, Ustaz Nasha ke, Ustaz Harun Taib ke, Mat Sabu ke, Husam Musa ke dan pimpinan PAS yang lain. Bila aku pertahankan mereka, bukan kerana mereka maksum. Tak dak orang yang maksum selain para-para Rasul. Hang rasa baru setahun jagung tulis hal politik.......... hang rasa dah cukup pandai........... apa yang hang nak tunjuk kat pembaca hang......... akulah penulis paling bijak, aku tak takut sape-sape....... hampas............ tapi pengecut. Memang hang ni selayaknya dipanggil penulis pengecut........... pasal tak berani nak tunjuk muka.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular