Translate

Khamis, 6 Ogos 2009

SPRM Betul-Betul Kerja.

Dua lelaki ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di ibu negara dan Shah Alam hari ini kerana status kontraktor mereka meragukan walaupun terbabit dalam projek milik kerajaan negeri Selangor.

Mereka ditahan hari ini setelah siasatan SPRM mendapati, syarikat kontraktor masing-masing memasukkan sejumlah wang sebagai bayaran projek ke dalam akaun milik DAP Selangor.

Turut ditemui, empat keping cek bernilai antara RM500 hingga RM1,500 setiap satu yang dikeluarkan oleh dua syarikat, dipercayai ada kaitan dengan kedua-dua individu itu. - Utusan

Ulasan Musafirlalu....

Semakin rajin nampaknya SPRM bekerja sejak dua mejak ni. Selepas menangkap Adun Kemasik, Rosli Othman daripada kem Idris Jusoh bersama-sama dengan RM 5,000. Lepas Pengarahnya pula membuat laporan yang beliau mendapat ancaman bunuh.

Pandai betul lah SPRM main wayang, kalau masuk pesta filem pasti pukul habis. Pengarah terbaik, filem terbaik, pelakon terbaik, lakon layar terbaik dan semua yang terbaik...... dan yang paling penting ialah loyar buruk terbaik........Dalam usaha mengalihkan isu kematian Teoh.

Macam-macam cara digunakan. Memang SPRM yang terbaik dalam melakukan cerita.......... memang wa salut sama lu...... memang lu betul-betul kerja........... tak ada nak curi tulang langsung......... tapi satu ajer yang tak kena........... lu tangkap ikan bilis sahaja........ jerung mane.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular