Translate

Senarai Blog Saya

Jumaat, 9 Oktober 2009

Bagan Pinang : Umno Mula Nain kotor................

Setelah cuba memperdayakan negara dengan lakonan yang boleh diketogeri filem bajet murah, beliau masih lagi meneruskan lakonan tersebut. Beliau masih lagi melakonkan walau pun beliau tahu tentang pandangan tersebut.

Kerana kebodohannyalah yang membuatkan penyokong PAS dipukpl sampai lebam-lebam............ Celakalah wahai Azeez................. kamu jangan nak bermain api dengan lawak bodoh kamu............ dah habis temberang kamu itu.................... kamu proganda dengan helah kamu itu................... aku pu tahulah nak panggil kamu ini siapa.

Aku dalam rawatan pun terpaksa curi-curi keluar pasal nak hentam kamu.............kamu dengan I.S.A. sama aje 2x5. Aku tahulah kamu ni jenis kebal dunia dan di akhirat.Engkau puna Isa................ jangan nak samakan  Malaysia dengan negara lain tentang Pas.

Awat hang bodoh sangat kata masuk PAS aje boleh mesuk syurga negara lain  tidak   ada   parti PAS, maka mereka tak boleh mesuk le.

Nak kata cerdik, kamu bukan jenis cerdik, nak bodoh memang kamu sama bodoh dengan, Zambry  dan king  of mat rempit.

Kalau nak ikut fikiran orang   Umno yang ada sikit cerdiknya ialah, yang masuk neraka kat negara luar tu perangai dia sama dengab Umnolah.

Habg jangan duk susuh pasal orang lain, hang fikir tentang diri hang dudah.................kes rasuah kome tu belum dibawah kemahkamah sivil lag. Lepas itu kes campurtangan kome dalam tangkapan khalwat............ yang tu ..........kome dengan Tuhan........... Pasallah yang Maha Mengetahui.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular