Translate

Isnin, 26 Oktober 2009

Kerajaan Haram Perak Mula Gerun...........

Kali ini berapa ribu pula anggota keselamatan yang akan dikerahkan dan berapa ratus pula samseng-samseng akan dibawa masuk ke dalam Dewan Undungan Negeri untuk mempertahan kerajaan haramnya.Berapa puluh pula blogger-blogger pencacai akan diberi pas masuk.

Sudah menjadi lumrah hidup, orang yang bersalah sentiasa takut akan bayang-bayang sendiri.. Tiang lampu dikatakan hantu, pokok bergoyang dikatakan ada puaka. Hakikatnya merekalah hantu dan mereka juga adalah puaka.

Mengikut maklumat, kerajaan haram sudah mula mengumpul samseng-samseng pada sidang Dun nanti, yang pasti geng-geng Pakida pasti dah dijamu secukupnya agar mengatur kemenyan disekeliling bangunan SUK. Itulah yang mampu kerajaan haram lakukan segala yang haram akan cuba dihalalkan.

Apakhabar parpukari, gap dan blogger pencacai lain, poket dah penuh ke belum. Kalau belum, baik tuntut awal-awal takut tertipu nanti. Pasal umno ni lain sikit perangainya kalau bab berjanji, bukan boleh percaya sangat.

Buat penguatkuasa pula, dah puashati ke dengan bajet yang diumumkan baru-baru ini. Dahlah bonus tak ada, alah-alah Panglima Rosmah pula dapat peruntukan RM 100 juta. Orang yang terpaksa berjemur ditengah panas tak dapat apa, yang duduk dalam bilik beraircond pula tengah kira duit.

Apakhabar Zambry, sejak jadi haram ni ada ke duit untuk dibentangkan di DUN nanti. Dengar cerita kawalan yang hang dapat mengalah menteri. Apa pasal takut sangat, tak kan kerana poster kena simbah cat lutut dah mengigil.

Kalau boleh tutuplah mulut dengan penutup mulut H1N1 kerana orang dah meluat dengan sengehan kamu itu. Pasal orang tidak boleh nak beza bila masa kamu marah, bila masa kamu suka dan bila masa kamu senyum. Jangan kata orangramai, aku pun naik meluat............ nanti kita jumpa lagi pasal sekarang ni orang dok serang aku. Mungkin juga dari puak-puak kamu juga kot.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular