Translate

Senarai Blog Saya

Isnin, 27 Disember 2010

Ini Dia Sumpah Laknat Ala Penerapan Nilai-Nilai Islam!!!!

 Melakukan sumpah laknat sepuluh tahun lalu.
 Srikandi sedang melakukan sumpah lahanat dihadapan kitab suci Al-Quran.
Bukan nak pertahankan mana-mana pihak, jika salah tetap salah biar Allah sendiri membalas segala kemungkaran. Cuma nak tahu adakah ini cara sumpah laknat ni cara 'Penerapan Nilai-Nilai Islam' yang diajar oleh Che Det. 
Saya ni bukan pandai sangat bab-bab agama....... rupa-rupanya macam cara orang sumpah laknat. Kena pegang al-Quran dan berada dalam masjid baru boleh sumpah laknat. 
Kalau tak ada al-Quran bermakna tidak boleh sumpah laknat?. 
Kalau tak duduk dalam masjid tak boleh sumpat laknat ke?  
Kalau tak ada pemberita pun tak boleh sumpah laknat?.
Apa pun yang penting mesti ada pemberita kalau tidak sumpah laknat akan jadi 'Sumpah lahanat'.

Nak tahu jugak cerita bab hubungan terlarang semasa berada di luar negara sepertimana si anu bin si anu bersumpah yang beliau ada......eemmhhh....eemmhhh dengan saudari Srikandi...... itu pun kena sumpah lahanat jugak....... kalau tak nama Srikandi akan busuk selama-lamanya.

Kalau boleh....... buatlah sumpah lahanat cara 'Islam Hadhari 'atau pun cara 'One Malaysia.'...... nampaklah ada kesopanan sikit jika nak dibanding dengan sumpah lahanat cara 'Penerapan Nilai-Nilai Islam".

Nasib baik ada juga gambar sebagai bukti bagaimana cara bersumpah lahanat ala "Penerapan Nilai-Nilai Islam'. Cara sumpah lahanat cara 'Islam Hadhari' dan 'One Malaysia' n 'One Isreal' dah berlambak-lambak kat kedai buku.
Apa pun tahniah kerana berani memaparkan gambar-gambar tersebut kerana bukan senang orang nak selak keburukan diri sendiri........... Tahniah Srikandi.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular