Translate

Senarai Blog Saya

Khamis, 13 Januari 2011

Al-Fatihah Buat Blogger AKU YANG GAMBI.

Allahyarham Yang gambi Kiri Sekali
Berbaju Biru

Blogger Blogger Pembela Negara (BPN), Aku Yang Gambi atau nama sebenarnya Abdul Aziz Baharom telah meninggal dunia. Saya ingin mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham diatas pemergiannya. Walau pun berlainan ideologi politik, itu tidak bermakna kita tidak melahirkan simpati kepada Allahyarham dan keluarga.

Semoga Allah mencucuri Rahmatnya keatas beliau kerana dari Dia kita datang dan kepadaNYa kita kembali. Sesungguhnya mati itu benar, alam akhirat itu benar, kita dibangkitkan itu benar, syurga itu benar dan neraka itu benar.

Kita sekarang berada dialam pengembara dengan mencari ilmu, amal dan kebaikkan sebagai bekalan kita dipadang Mahsyar nanti. Kita hanyalah pinjaman daripada Allah s.w.t. semata-mata kerana Dia boleh mengambil kita bila-bila masa tanpa ada apa yang dapat menghalangNya.

Kebaikkan yang kita lakukan maka kebaikkan juga kita akan dibalas. Tidak ke syurga kita semata-mata amalan yang kita bawa selagi Allah s.w.t. tidak meleimpahkan Rahmatnya kepada kita........ Al-Fatihah.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular