Translate

Senarai Blog Saya

Ahad, 13 Februari 2011

Setelah Para Demo Hindraf, Perkasa Hentikan Perhimpunan Kerana Tertinggal..!!!

 
Polis telah menghentikan demonstrasi Hindraf di Seremban, negeri Sembilan dengan menangkap kesemua peserta Hindraf termasuk 13 buah kenderaan yang membawa penyokongnya. Di laporkan yang pihak polis bertindak setelah arahan agar perhimpunan tersebut bersurai tidak diendahkan.
Tiada kekerasan dilakukan oleh pihak polis terhadap para peserta Hindraf kerana polis-polis yang menyuraikannya semuanya baik-baik dan alim-alim belaka. Berbeza dengan demonstrasi yang dilakukan oleh pihak pembangkang di ibukota baru-baru ini yang para peserta telah dipukul seperti anjing.

Pada masa yang sama,satu lagi perhimpunan dari Perkasa telah dihentikan setelah mendegar kesemua peserta Hindraf telah ditangkap oleh pihak polis. Kemungkinan alasan yang diberikan oleh Perkasa berkenaan perhimpunan yang terpaksa dibatalkan kerana para pemimpin dan penyokong Perkasa tertinggal teloq-teloq mereka kat rumah.

Oleh kerana teloq-teloq mereka semua ditinggalkan kat rumah, maka Perkasa membatalkannya kerana takut mereka akan melekat kat dinding-dinding bangunan. Para pemimpinnya tidak kelihatan setelah memberi alasan pulang kerumah untuk mengambil teloq-teloq mereka dan berjanji akan datang semula dengan penuh kejantanan.

Apa yang pasti, setelah pulang kerumah, para pemimpin dan pengikutnya terus berkurung didalam rumah dengan mengunci semua pintu dan tingkat-tingkat rumah mereka.... kah.... kah... kah Perkasa sudah menjadi Sotong.


Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular