Translate

Senarai Blog Saya

Rabu, 30 Mac 2011

blogger umno hangat dipasaran


macamana blogger hebat umno sampai terlupa nak cover muka tengah tonggok kencing setan. gegak gempita rupanya kena kencing dek setan. selepas ini mesti papagomobabi kata supperimpose, boleh ukur ajelah muka kambing parpukari. selepas ni tukarnama ajelah jadi parpusetan lagi ok apa. tak apalah like boss like pencacai. sama je umno, kat mana mana umno pun mesti setangondol punya. kedarah air setan mcm minum air sejuk, dulu pemimpin umno cakap buat mari api neraka aku nak buat goreng keropok. hebatkan dalam umno boleh jadi apa saja. nak jadi kawan setan pun boleh apa. pi mampus le sama umno. dalam bercakap hal moral pun masih teguk lagi hahha mabuk waktu senja gamaknya. setan ramai waktu senja jadi apa salahnya berkawan dengan setan.

kenapa blogger umno biarkan parpukari lawan sorang sorang ni. dulu kata blogger pembela, kena sorang kena tinggal terus. sawan gila member duk lawan, last last masuk wad gak parpukari kena tibai. lama dah fitnah orang akhirnya tuhan tunjukan jalan jugak. kasihan atas dunia pun dah kena tinggal oleh pemimpin sendiri, apa salahnya bertuhankan nafsu kena seekor jelah tanggung. lagipun blogger umno kan dah dibayar, umno anggap blogger mereka mcam pelacur je sudah pakai bayar lain lain hal lu tanggung le seekor. lagipun bukan ada nilai pun hanyalah barang hamba abdil pi mampus sama umno dan blogger jahanam(Sumber)
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular