Translate

Senarai Blog Saya

Jumaat, 24 Julai 2009

Hari Ini Di Ipoh Hujan Mulai Turun Sejak Awal Pagi Kerana Ibrahim Ali.

"Perkasa tak pernah turun ke jalan raya tunjuk perasaan, namun apabila kita komited kita akan genggam bara api sampai jadi arang, kita bukan turun (berdemonstrasi) untuk main- main. "Saya sendiri sudah lama tak berucap pada acara tunjuk perasaan tapi kalau saya sudah mula, saya tidak akan berhenti," tegasnya pada sidang akhbar di sini hari ini.
Wah...... Demo Brahim Ali, bukan main berlagok sampai berbunga-bunga bahasanye. Kita akan genggam bara api sampai jadi arang. Betul ke Perkasa nok genggam bara api, kawe raso lah kalu wi bara api betul jange kato Perkasa, demo pun cabut lari. Terus tuko namo dari Perkasa gi ke Perkasam. Buke main lagi demo kecek, dok pade pendek angin tinggi. Beragas beno demo, jadi MP pun atas belas kaseh ore. Cis.............. Tuah, hulurkan keris pendek demo. Mari kite gi beradu silat, biar mati mok jage mati agas. Demo ingat kawe takut denge kependekkan demo. Kawe tok heran lasung genge demo
Kalau sekadar nak ugut orang macam tu baik tak payah. Usahlah nak bodek lebih sangat, kamu jangan binbanglah nama kamu dah ada dalam senarai Umno. Kamu tak bodek pun Umno tetap ambil kamu jadi ahli dia semula. Memang kamu tu dah terbuang lama dah. Tak ada siapa yang nak.
Umno nak ambil kamu pun pasal kamu tu MP. Kalau tak haram mereka tak layan orang macam kamu. Pasal dalam sejarah dunia, kamu memang terkenal sebagai raja segala raja lompat, Gelaran itu tetap tidak siapa akan dapat memecahkannya. Kamu rasa kamu masih berpengaruh lagi ke sampai cabar kalau tak mula tak apa, tapi kalau dah mula payah nak berhenti. Kalau ikutkan kajian spesis sejenis tu sememangnya begitu. Kalau tak bunyi tak apa, kalau bunyi memang payah nak berhenti pasal masing-masing mulalah sahut-menyahut. Spesis tu tak payah saya bagi nama orang pun dah tahu.
Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Catatan Popular